tromaktiko: Σχετικά με: "Παντρεμένοι και δουλειά"

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Σχετικά με: "Παντρεμένοι και δουλειά"



Συμφωνώ απολυτα με τις αναγνώστριες, αλλα ελατε και στη θεση ενός εργοδοτη.
Εχω μια μικρη επιχείρηση, απασχολώ 6 ατομα, τα 3 ειναι κοπέλες. Κανενα παραπονο δεν εχω, ουτε εγω ουτε και τα ατομα που εχω μαζι μου, ελα όμως που οι 2 κοπέλες εγιναν μητέρες και πρεπει να κατσουν 9 μήνες. Ο εργοδότης πρεπει να πληρωνει δωρα, επιδοματα, άδειες, αναγκάστηκα να προσλάβω άλλες κοπέλες για να κανω τη δουλεια μου και ο λογιστής μου ειπε οτι υποχρεούμαι να ξαναπροσλαβω τις κοπέλες που εγιναν μητέρες και με μειωμένο ωραριο. Και τωρα τι κανουμε πρεπει να απολυσω τις καινούργιες με αποζημιωση, δωρα, άδειες κλπ. Ελπίζω να καταλαβατε γιατι οι επιχειρήσεις δεν προσλαβανουν παντρεμένες, γιατι το κόστος ειναι τεραστιο με ολο το σεβασμο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!