Το πρώτο πεντάμηνο του 2011, η μείωση των εσόδων των παραδοσιακών Μέσων Ενημέρωσης άγγιξε το 17,36% δίνοντας με αυτό τον τρόπο συνέχεια στην... κατηφόρα της διαφημιστικής δαπάνης.
Σε απόλυτους αριθμούς το διάστημα Ιανουάριος - Μάιος, σημειώνει το www.advertising. gr, η διαφημιστική δαπάνη στα 4 παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης μειώνεται στα 675,2 εκατ. ευρώ, έναντι 817,1 εκατ. ευρώ το 2010 και 889 εκατ. ευρώ το 2009.
Το πρώτο πεντάμηνο του 2011 οι τηλεοπτικοί σταθμοί χάνουν το 13,59% των εσόδων τους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 (235,9 εκατ. ευρώ έναντι 273 εκατ. ευρώ). Τα περιοδικά πέφτουν κατά 22,3% (250,8 εκατ. ευρώ, έναντι 323 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες πέφτουν κατά 9,77% (151,4 εκατ. ευρώ, έναντι 167,8 εκατ. ευρώ) και τα ερτζιανά χάνουν το 30,3% των εσόδων τους (37 εκατ. ευρώ, έναντι 53,1 εκατ. ευρώ το α’ πεντάμηνο του 2010). Τα μερίδια των Μέσων στην «πίτα» για το πρώτο 5μηνο του 2011 είναι: τηλεόραση 34,9%, περιοδικά 37,1%, εφημερίδες 22,43% και ραδιόφωνο 5,4%.
Ειδικότερα για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, το Mega το πρώτο 5μηνο του 2011 έχει το 33,2% της «πίτας» της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης, με το ποσοστό αυτό να αντιστοιχεί σε 78,4 εκατ. ευρώ. Στα 62,8 εκατ. ευρώ βρίσκεται η δαπάνη στον ΑΝΤ1 (26,6%), στα 35,6 εκατ. ευρώ (15,1%) είναι η δαπάνη για το Star, στα 39,7 εκατ. ευρώ έφτασαν τα έσοδα του Alpha από τη διαφημιστική δαπάνη (16,8%) και 12,7 εκατ. ευρώ ήταν τα χρήματα που αποκόμισε το Alter (5,39%).
http://www.topontiki.gr/article/18088