tromaktiko: Aπάντηση στο ΔΕΗ: το πρώτο θύμα της οικονομικής υποδούλωσης της Πατρίδας μας"

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Aπάντηση στο ΔΕΗ: το πρώτο θύμα της οικονομικής υποδούλωσης της Πατρίδας μας"



Οχι φιλε μου, μακαρι να εμενε η ΔΕΗ στα χερια του δημοσιου και να γινοταν αυτο που λες, αλλα θα το δεχτουνε αυτο οι συνδικαΛΗΣΤΕΣ;
 Αφορα http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_2138.html
Δε νομιζω. Και εχεις δικιο, δεν ειναι μονο οι μισθοι των τελευταιων προκλητικοι, ειναι εντελως προκλητικο το ολο συστημα. Οι νεοδιορισμενοι γιατροι, μετα απο τοσες σπουδες παιρνουν 600- 700 ευρω το μηνα και υπαρχουν υπηρεσιες οπου ακομα και ο κλητηρας παιρνει 3 φορες περισσοτερα. Αυτος ειναι ο παραλογισμος της Ελλληνικης κοινωνιας.
Οσο για τον φιλο, που διαμαρτυρεται για το 25% που του κρατανε για εφαπαξ, ας μιλησει με νουμερα για να ειμαστε πιο συγκεκριμενοι, γιατι τα ποσοστα απο μονα τους δε λενε τιποτα. Ας πει λοιπον ποιοι ειναι οι μισθοι και απο που πληρωνεται (γιατι ειπε οτι δεν τα παιρνει απο το δημοσιο αλλα καποιοι ειχαν επενδυσει(??)). Εγω παντως ξερω συνδικαΛΗΣΤΗ που πηρε εφαπαξ 300 χιλιαρικα περιπου. Τελος, εχω μεινει εκπληκτος απο καποιους που λενε στους καταστηματαρχες οτι πρεπει να εχουνε δικη τους γεννητρια και να μην παραπονιουνται για τις διακοπες. Πατε καλα ανθρωποι μου η εχετε ξεφυγει τελειως? Ειναι σα να πηγαινω στην ταβερνα να φαω, να πληρωνω κανονικα το λογαριασμο και ο ταβερνιαρης να μου λεει, ξερεις σημερα απεργω, επρεπε καλου κακου να ειχες φερει κανα τοστ απο το σπιτι

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!