tromaktiko: Μας σκότωσαν το γήπεδο της Κυριακής

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Μας σκότωσαν το γήπεδο της Κυριακής



Εγώ είμαι από τους «πονεμένους» τους ελληνικού ποδοσφαίρου. Ξέρετε που ανήκω σαν φίλαθλος. Με εκείνους που έχουν να δουν πρωτάθλημα από το 1993, δηλαδή 18 ολόκληρα χρόνια και φοβάμαι ότι θα κάνουμε άλλα 18 να...
 δούμε πρωτάθλημα.
Αλλά το θέμα μου σήμερα δεν είναι το δράμα που ζούμε όλοι όσοι αγαπήσαμε την ΑΕΚ της Νέας Φιλαδέλφειας. Το θέμα μου είναι ότι ο κάθε Μπέος, Ψωμιάδης, Τσακογιάνης κι όλη αυτή η παρέα των «αγγέλων» με τις βρωμιές τους μου έκοψαν εμένα το ποδόσφαιρο.

Δηλαδή τι να πάω να δω στο γήπεδο; Πως κανόνισε το παιχνίδι ο «αγαπούλας», πόσα γκολ θα μπουν, πότε ακριβώς θα μπουν και ποιος θα είναι ο νικητής και ο χαμένος;

Εάν είναι ένοχοι μπορούν να τους βάλουν ισόβια, να τους βάλουν όλους αυτούς στη φυλακή που μας στέρησαν μιας από τις ελάχιστες ομορφιές που έμειναν στη ζωή μας; Το γήπεδο της Κυριακής.

Αλλά υπάρχει σε όλα αυτά μία ξευτίλα που με πονάει εμένα σαν Έλληνα φίλαθλο. Όπως κι άλλοι καλοί συνάδελφοι έτσι κι εγώ εδώ και τρία χρόνια κάνουμε εκπομπές στην τηλεόραση, γράφουμε σε εφημερίδες και sites για τον υπόκοσμο του ποδοσφαίρου για στημένα παιχνίδια, για αθλιότητες με κέρδος πολλά εκατομμύρια για τους ληστές των γηπέδων. Και δεν ίδρωσε κανενός το αυτί. Ούτε εισαγγελέα, ούτε αθλητικού δικαστή, ούτε κάποιου αρμόδιου υπουργού. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε από αυτούς να προχωρήσει η έρευνα έστω κι ένα βήμα. Κι έπρεπε να έρθει από την ΟΥΕΦΑ το χαστούκι κι η εντολή «ψάξτε να βρείτε τι έγινε γιατί οι ελληνικές ομάδες θα μείνουν εκτός διοργανώσεων» για να σπάσει το απόστημα. Έτσι όμως λειτουργούν χώρες της μπανάνας κι όχι μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

newsbomb.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!