tromaktiko: Αύριο πρέπει να είμαστε ΟΛΟΙ στο Σύνταγμα!

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Αύριο πρέπει να είμαστε ΟΛΟΙ στο Σύνταγμα!



Αύριο, πρέπει όλοι μας να αποδείξουμε ότι αξίζουμε να λεγόμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ! Αυτός ο λαός δεν ανέχθηκε την υποταγή...
Από την αρχαιότητα με τους Πέρσες, μέχρι το '21 με τους Οθωμανούς και το '40-'44 με τους Ιταλούς, τους Γερμανούς και τους Βούλγαρους. Κρέμασε τους προδότες του '22 και ανέτρεψε τη χούντα του '74. Τώρα θα ανεχθούμε τη δουλεία; Θα ανεχθούμε το ξεπούλημα; Θα ανεχθούμε την εξαθλίωση;


Δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Αύριο πρέπει να είμαστε όλοι εκεί. Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.
Η χούντα του μΠΑτΣΟΚ μας απέδειξε σήμερα ποιοι επιδιώκουν το χάος. Σίγουρα δεν ήταν αυτοί που βρέθηκαν στο Σύνταγμα και δε φορούσαν κουκούλες ούτε είχαν ασπίδες. Αν αύριο όλη η Ελλάδα είναι στο Σύνταγμα, όλοι αυτοί που επέφεραν σήμερα το χάος, θα γίνουν σκόνη.

Είμαι 17 ετών και δε θα ανεχθώ τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου να μου ζητάνε ευθύνες για το κράτος που θα τους παραδώσω. Θα υπερασπιστώ τη χώρα μου. Θα είμαι αύριο στο Σύνταγμα για να μην επιτρέψω να ψηφιστεί το ληστρικό μεσοπρόθεσμο.
Σας καλώ όλους να είσαστε αύριο εκεί! Όλοι μαζί θα τους ανατρέψουμε! Αν τα καταφέρουμε, ετοιμαστείτε για γιορτές και πανηγύρια! Αν αποτύχουμε, ετοιμαστείτε για το Σούνιο...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!