tromaktiko: Σχετικά με το υπάρχει δημοτική αστυνομία στη Λάρισα;

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Σχετικά με το υπάρχει δημοτική αστυνομία στη Λάρισα;



Αγαπητέ φίλε/η δημοτικέ αστυνομικέ μη γράφεις ότι εξυπνάδα σου κατεβαίνει στο κεφάλι και απευθύνεις προσωπικούς χαρακτηρισμούς.


Κατ' αρχήν δεν ψηφίζω στη Λάρισα και ποτέ δεν έχω ψηφίσει τα δυο κόμματα εξουσίας.
Δεν έχω ούτε μια κλήση στη ζωή μου και δεν έχω ζητήσει ρουσφέτι ΠΟΤΕ όσο απίθανο και να σου ακούγεται. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για τη διαφθορά που επικρατεί είναι κάτι άνθρωποι σαν και εσένα που μάλλον μπήκαν στο δήμο με κάποιο μέσο
(που σου θίξαμε και τα δημόσια όργανα).
Και αν δεν είσαι στο δήμο και θίχτηκες με αυτά που σου λέω δεν πειράζει, τότε θα κατάλαβες πως ένιωσα και εγώ με αυτά που είπες εναντίον μου.
Απλά καλό είναι αν θέλεις να σχολιάσεις να το κάνεις για αυτά που είπα και όχι να να κάνεις και το ψυχογράφημα μου.
Τέλος εύχομαι να μην τύχει και είσαι στο φρούριο και χρειαστείς ασθενοφόρο εσύ ή κάποιος δικός σου, γιατί τότε θα ξεχάσεις αυτά που έλεγες και θα λες άλλα μάλλον...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!