tromaktiko: Απάντηση στο "Η πλατεία είναι γεμάτη... Έλληνες"

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο "Η πλατεία είναι γεμάτη... Έλληνες"



Επίσης στην πλατεία και σε άλλα μέρη εκτός πλατείας, που υποστηρίζουν το δίκαιο ξεσηκωμό υπάρχουν και:
- Δημόσιοι υπάλληλοι που έκαναν πάντα σωστά τη δουλειά τους.
- Γονείς που ψήφιζαν πάντα με συνείδηση και δεν στήριξαν ποτέ το δικομματισμό.
- Άνθρωποι που βγήκαν μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας στη σύνταξη.
- Άνθρωποι άνω των 60 που δεν πήγαν ποτέ διακοπές ούτε βγήκαν στη σύνταξη.
- Γονείς που στηρίζουν οικονομικά τα παιδιά τους να σπουδάσουν και να ξανασπουδάσουν χωρίς να λογαριάζουν την καλοπέραση τους.
- Γιατροί που δεν πήραν ποτέ ούτε ένα λεπτό από ασθενή (λόγω προβλήματος γυρίζω σε νοσοκομεία τα τελευταία 5 χρόνια και όχι μόνο κάποιος δεν μου πήρε, αλλά επειδη είμαι μεροκαματιάρης και δεν έχω άνεση ρευστού με βοήθησαν κιόλας σε έξοδα ακριβής θεραπείας).
- Άνεργοι που από την ώρα που απολύθηκαν δεν έχουν αφήσει ούτε μία ευκαιριακή δουλειά και ας έχουν 2 πτυχία.
- Ιδιωτικοί υπάλληλοι που τους σκίζουν στη δουλειά.
- Φοιτητές που δουλεύουν για να σπουδάσουν λόγω πάντα της "δωρεάν" παιδείας.
Φίλε το νόμισμα έχει πάντα δύο πλευρές. Συν Αθηνά και χείρα κίνει λέγαν οι αρχαίοι. Εγώ πάντως αν είναι να βουλιάξουμε θα κάνω μία ύστατη προσπάθεια να βγούμε στη στεριά έστω και με σάπια σανίδα. Ας σωθούμε και μετά την πετάμε. Δεν στα λέει κάποιος που σηκώθηκε από τον καναπέ φέτος. Εδώ και 10χρόνια διαδηλώνω ειρηνικά στους δρόμους για τη ζωή που μας κλέβουν σε κάθε ευκαιρία. Μην μπερδευτείς δεν εντάχθηκα ποτέ ούτε στους μπαχαλάκιδες, ούτε στους συνδικαλιστές ούτε πουθενά. Είμαι απλά ένας πολίτης με το θάρρος της γνώμης μου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!