tromaktiko: Σχετικά με τις οργανωμένες παραλίες

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Σχετικά με τις οργανωμένες παραλίες



Ως απάντηση στο παρακάτω άρθρο θα ήθελα να πω ότι η ρύπανση της εκάστοτε παραλίας εξαρτάται από τον καθένα προσωπικά και όχι από...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_7972.html) μια κοινωνική ομάδα όπως είναι αυτοί που πηγαίνουν στην παραλία με ταπεράκια και καρεκλάκια……γιατί αντίστοιχα και αυτοί που έχουν τα μαγαζιά τους στην παραλία την ρυπαίνουν με τα σκουπίδια τους και τα λάδια τα οποία πετάνε στη θάλασσα αντί να πληρώσουν για να τα ξεφορτωθούν όπως ορίζει ο νόμος(το βράδυ βέβαια που δεν φαίνονται)…..και γιατί δηλαδή πρέπει να πληρώσω για να κάνω απλά το μπάνιο μου στη θάλασσα της χώρας μου και να ξαπλώσω πάνω στην άμμο της τρώγοντας το κολατσιό που έφερα από το σπίτι μου???προσωπικά πάντως σε όσες χώρες έχω πάει με απίστευτες παραλίες όπως και η Ελλάδα μας (Βραζιλία,Ιταλία,Ισπανία) σε καμοιά οργανωμένη παραλία δεν μου ζήτησαν να πληρώσω εισιτήριο αποκλειστικά για την είσοδο…..μήπως πρέπει να εμφανιστούν οι αγανακτισμένοι και στις οργανωμένες παραλίες?
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!