tromaktiko: Η μόνη συνέχεια είναι στην μπούρδα και την αμπελοφιλοσοφία

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Η μόνη συνέχεια είναι στην μπούρδα και την αμπελοφιλοσοφία



Είναι αδιαμφισβήτητο πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι ξεκάθαρα οικονομικά και οικολογικά απέναντι στα αντίστοιχα βενζινοκίνητα κι όχι μόνο.

Παρόλα αυτά το Υπουργείο Υγείας αρνήθηκε επί μακρόν να ενεργοποιήσει τα πιο σύγχρονα ασθενοφόρα που έχουμε στην Ελλάδα ως και σήμερα και τα οποία ήταν Δωρεά της ΕΕΕ με πρόσχημα ότι είναι πετρελαιοκίνητα... ενώ από την άλλη την ίδια στιγμή άλλα Υπουργεία χρησιμοποιούσαν πετρελαιοκίνητα οχήματα... Μήπως τελικά αυτό που πείραζε την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας ήταν η ίδια η δωρεά αντί αγοράς;

Επίσης τα ενεργοβόρα βενζινουβριδικά και πολυτελή Lexus που χρησιμοποιούν οι βουλευτές λανσαρίστηκαν ως οικολογικά ενώ επιπλέον θεσπίστηκε και διάταξη ώστε να πληρώνουν ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας...

Ο νέος ΥΠΕΚΑ προανήγγειλε προχθές την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Και μεις ρωτάμε:
α) Ως χώρα πληρώναμε ως το 2001 με 2002 πρόστιμο στην ΕΕ επειδή απαγορεύαμε την πετρελαιοκίνηση και την υγραεριοκίνηση στα Ι.Χ.
β) Πως και μπορεί ο Γερμανός κι ο Ιταλός κι έρχεται στην Αθήνα με το πετρελαιοκίνητο όχημα του και δεν μπορεί να έρθει ο Έλληνας, (πχ. ο Γιαννιώτης ή ο Ροδίτης ο οποίος μάλιστα υποχρεωτικά περνά από λιμάνι Πειραιά για οπουδήποτε...).
γ) Αποτελεί αντισυνταγματικότητα ο περιορισμός αυτός της ελευθερίας του ατόμου ή μήπως δεν αποτελεί;
δ) Το υγραέριο με πιο Νόμο επιτρέπεται και με πιο Νόμο απαγορεύεται το πετρέλαιο;
ε) Πως δύναται και κυκλοφορεί πετρέλαιο με τόσο αυξημένα θειώδη όπως το ναυτιλιακό και ο Πειραιάς πνίγεται στους ρύπους από αυτό ή όχι;
στ) Τέλος το μεγάλο μέρος στο λαθρεμπόριο καυσίμων είναι στο πετρέλαιο θέρμανσης ή στο ναυτιλιακό πετρέλαιο;

Υ.Γ. Oι καρκινογόνοι καταλύτες των οχημάτων (βλέπε απόσυρση 1990) κάτω από πιο πλαίσιο, σήμερα 21 χρόνια μετά, διαχείρισης τους διαχειριζόμαστε; Τι τους κάνουμε; Πως τους αφορούμε; Που τους αποθέτουμε; Πόσο αλήθεια είναι πως στην μαύρη αγορά πωλούνται στα 250$ ο ένας για να ταξιδέψει σε παράνομα εργαστήρια στην γειτονική Βουλγαρία και να αφαιρεθεί από αυτό η πολύτιμη πλατίνα του ενώ για το υπόλοιπο τμήμα κανείς δεν γνωρίζει την συνέχεια;
http://korydallos.blogspot.com/2011/06/blog-post_4577.html
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!