tromaktiko: Κλοπές αυτοκίνητων στο Μαρούσι…

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Κλοπές αυτοκίνητων στο Μαρούσι…



Πριν δυο μέρες μου άνοιξαν το αυτοκίνητο, παραβίασαν την κλειδαριά και προφανώς από την βιασύνη τους πήραν μόνο την θήκη των γυαλιών μου.
Σε επικοινωνία μου με το 100 μου είπαν ότι θα έστελναν κάποιον να καταγράψει το συμβάν και θα έπρεπε να το πάω εγώ στο τμήμα για να πάρουν αποτυπώματα, είπα αφού δεν πήραν κάτι σημαντικό ας μην πάω. Σήμερα δυο μέρες μετά είχαν ξεκολλήσει την κλειδαριά και είχαν μπει ξανά μέσα, πήρα ξανά την αστυνομία και μου είπαν ότι θα έκαναν 3-4 ώρες να στείλουν κάποιον για να πάρει αποτυπώματα και αν ήθελα να το πάω εγώ στο τμήμα. Σε ερώτηση μου για το αν θα σβήσουν τα αποτυπώματα αφού θα έπιανα το τιμόνι, είπαν να βάλω γάντια πλαστικά είτε μιας χρήσης η κουζίνας, πήγα από κοντά και μου είπαν να περιμένω 3-4 ώρες ξανά και να τους πω που θα είναι το αυτοκίνητο και όταν μπορέσουν και μαζευτούν και άλλα κρούσματα θα έρθουν να πάρουν τα περιβόητα αποτυπώματα. Και βέβαια έφυγα νευριασμένος, ίσως αυτός ήταν και ο σκοπός τους, προσπάθησα να κάνω κάτι όχι για εμένα (γιατί δεν μου πήραν και κάτι αξίας) αλλά για τους επόμενους που θα την πατήσουν στην περιοχή, αλλά δεν με άφησαν, θα μου πεις γιατί δεν περίμενες, έπρεπε να το πάω σε συνεργείο για να δω τι θα κάνω με την κλειδαριά γιατί το αμάξι πλέον δεν κλειδώνει και ήταν ανοιχτό, 3-4 ώρες…ήταν πολλές.
Και θα ήθελα να μάθω, αυτούς τους νόμους ποιος τους φτιάχνει????
Το αυτοκίνητο μου είναι ένα μικρό απλό αυτοκινητάκι που ακόμα ξεπληρώνω τις δόσεις και από τον μηχανικό μου έμαθα ότι αυτά χτυπάνε στην περιοχή, γιατί τα ανοίγουν πιο εύκολα, άρα μεγάλη προσοχή.
Απολογισμός ημέρας…χαμένο μεροκάματο και καινούργια κλειδαριά 100 ευρώ.
Δεν ξέρω με ποιον να τα βάλω πιο πολύ, με την αστυνομία η με τους κλεφτές???

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!