tromaktiko: Απάντηση στην : Παντρεμένη και δουλειά δεν πάνε μαζί;

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Απάντηση στην : Παντρεμένη και δουλειά δεν πάνε μαζί;



Κοπελια μια χαρα τα λες εσυ. Εγω ειμαι 3 1/2 χρονια τωρα ετσι. Σε μενα με κοροιδεψανε πιο ωραια....
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_4675.html
Μου εκαναν προαγωγη!!!!!! Παρασκευη και μετα απο 3 μερες με απελυσαν γιατι παντρευτηκα και μου το ειπαν κιολας. Η γαϊδουρια σε ολο της το μεγαλειο. Εγω κοπελια τωρα εχω και μωρο οποτε οπως καταλαβαινεις πεθανα εντελως απο εργαζομενη. Αμα δουνε οτι ειμαι και μαμα τελειωσα οχι δουλεια δε θα μπορω να βρω αλλα ουτε τηλ δε θα μου κανουν καν. Αμεσως στα σκουπιδια θα πηγαινει το βιογραφικο μου. Πριν μαθω καν οτι θα γινω μαμα σταμτησα να στελνω βιογραφικα γιατι επαθα καταθλιψη απο την πολυ απορριψη . Δε πειραζει λεω προς το παρον. Εχω αλλη δουλεια της μαμας , μιας και ειμαι φρεσκια. κι ειναι η κλαυτερη του κοσμου. Ο μισθος μου. Τελειως τα χαμογελα και οι αγκαλιες ου μωρο μου. Ανεκτιμητης αξιας. Κι οσο για τα πραγματικα λεφτα που εχυμε αναγκη κουτσα στραβα εστω και ε μια δουλεια του μπαμπα κατι κανουμε. Θα προπαθησουμε ναζησυμε ετσι. Κι ισως στο μελλον να γυρισει ο τροχος και καποια στιγμη να προσλαμβανονται και μαμαδες σε εργασιες. Δε θελω να σε απογοητευσω αλλα καλο θα ητανε να σταμταησεις να στελνεις για ενα διαστημα μαλλον, οχι τιποτα αλλο να μην παθεις καταθλιψη κι αυτο θα σε κανει χειροτερα και ειμαι σιγουρη πως σου αξιζει το καλυτερο κι οχι η ασχημη ψυχολογια. Παρτο κι αλλιως. Υπαρχει καμια εργασια τωρα ???????? Καλη τυχη σε ολες τις παντρεμενες και σιγουρα και σε αυτες που εχουν την ευτυχια να ειναι και μαμαδες. Σε ολες μας αξιζουν πολλα... Σε αυτη τη χωρα ομως δε νομιζω να τα λαβουμε ποτε....

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!