tromaktiko: Ντροπή και αίσχος στον Δημο Ηλιούπολης για τα τροφεία

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Ντροπή και αίσχος στον Δημο Ηλιούπολης για τα τροφεία



Θα ήθελα να εκφράσω την αγανάκτισή μου, σχετικά με την επίσκεψή μου στο Δήμο Ηλιούπολης (στον οποίο κατοικώ, ψηφίζω, πληρώνω δημοτικά τέλη)...
σχετικά με την εγγραφή του γιου μου στο προνήπιο. Εφόσον τα τελευταία δυο χρόνια αρνούνται να τον πάρουν σε έναν από όλους τους παιδικούς σταθμούς, αποφάσισα να κάνω την τελευταία μου προσπαθεια. Τα τροφεία που μου ζητάνε σύμφωνα με το εισόδημά μας το οικογενειακό είναι 3300,00€ ετησίως. Ντροπή σας. Δηλαδή τι διαφορετικό θα τρώει το δικό μου το παιδί σε σχέση με τα παιδάκια που οι γονείς θα πληρώνουν 720,00€ ετησίως. Και διπλή ντροπή σας που την ώρα που έκανα την αίτηση μου είπατε "που πάτε κυρία μου με αυτή τη δήλωση?". Με ρώτησε κανείς πόσα από αυτά πάνε στην τσέπη μου και πόσα σε δάνεια? Η σε λοιπές υποχρεώσεις? Με ρώτησε κανείς τι ακριβώς θα κάνω για άλλον ένα χρόνο τον γιο μου όταν κι εγώ κι ο σύζυγος εργαζόμαστε απο το πρωί μέχρι το βράδυ? Γιατι φυσικά ούτε στο νηπιαγωγείο της γειτονιάς το παίρνουνε γιατί δεν έχουν κενές θέσεις. Μπουρλότο χρειάζεστε αλλά πού να το βρούμε!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!