tromaktiko: Κοροϊδία στο θέατρο Αθηνά

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Κοροϊδία στο θέατρο Αθηνά



Πήρα τηλέφωνο την Πέμπτη 09/06/2011 στο θέατρο Αθηνά για να κλείσω τρία εισητήρια για την παράσταση "ΟΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ" και έκλεισα για το Σάββατο 11/06/2011 στις 21:30.

Ρώτησα βεβαια αν χρειάζεται να πάω να τα πάρω πιο νωρίς αλλα μου είπε η κοπέλα ότι δεν χρειάζεται αρκεί να πάμε το Σάββατο κατα τις 20:30 - 20:45.
Πήραμε λοιπόν ταξί (σκάσαμε 10 ευρώ) κ είμαστε έξω απο το θέατρο στις 20:00 ακριβώς.
Κ τι μας λεεί η κοπέλα? Λυπάμαι δεν έχει θέσεις!!!!!!!!!Επειδή είναι πρεμιέρα κ εχει πολύ κόσμο κ αν θέλω να κλείσω θέσεις για άλλη μέρα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!!!!!!!!!!Έχω κλείσει τηλεφωνικά θέσεις, έχω δώσει το τηλεφωνό μου αν αλλάξει κάτι κ παρόλα ταυτα κανείς δεν μας ειδοποίησε....
Σκάσαμε 20 ευρώ στα ταξί πηγαινε - έλα για να μας κοροιδεύουν?
Σε τέτοιους καιρούς που ζούμε ποιός έχει να σκάσει 25 εύρω!!! για να δει θέατρο? Και απο πάνω να σε κοροιδεύουν????
Θα μπορούσαν απλά ή να μου πουν στην αρχή όταν πήρα τηλέφωνο ότι δεν εχει θέσεις ή τουλάχιστον να με πάρουν ενα τηλέφωνο αργότερα πριν φτάσω στο θέατρο.
Μα τι νομίζουν ????ότι έχουμε για πέταμα τόσα λεφτά?????ή την διάθεση να μας κοροδευουν???
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ
Ελπίζω να κοινοποιήσετε αυτό που μας συνέβει γιατί δεν μπορούν να φέρονται έτσι και να μάθει ο κόσμος και να μην πιάνεται κορόϊδο.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!