tromaktiko: Απάντηση σε: "Είναι πράγματι αυγά εντόμου;"

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Απάντηση σε: "Είναι πράγματι αυγά εντόμου;"



Να συμπληρώσω στο θέμα που αναφέρθηκε εδώ:http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_3367.html
Ότι εντόπισα κι εγώ τα ίδια "αυγά" στην έσω πλευρά της εξωτερικής τέντας που έχω στο μπαλκόνι μου.
Μπορεί να μην δείχνονται καθαρά στην φώτο όμως από το χρώμα και το ακανόνιστο και συμπαγή σχήμα εναποθέτησης αναγνωρίζονται εύκολα. Να συμπληρώσω ότι μου έκαναν κι εμένα εντύπωση, μιας και ζώ σε χωριό και παρόμοια δεν ξανασυνάντησα. Έχουν μέγεθος κεφαλιού καρφίτσας και είναι αρκετά σκληρά. Δεν ξεκολλάνε εύκολα από το σημείο τους. Φυσικά δεν περίμενα την εκκόλαψη για να μάθω τι θα έβγαινε.......
Αν γνωρίζει κάποιος ας μας ενημερώσει.
Γεωγραφική θέση που ίσως φανεί χρήσιμη: Περιοχή Ν.Κοζάνης.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!