Ο ιδιότης που θα την πάρει θα βρει κάτι έτοιμο καινούριο και καλό. Θα φάνε αυτοί και τα παιδιά τους χωρίς να βάλουν τίποτα πλην του συμβολικού τιμήματος που θα την πάρουν. Άλλωστε οι κυβερνήσεις φρόντισαν όλες οι (πάλαι ποτέ) Εθνικές Οδοί να γίνουν Α.Ε. (Ανώνυμες Εταιρίες) και τώρα υπάρχει η απαίτηση της Τρόικας ολες οι εταιρίες του δημοσίου να πουληθούν (άρα και αυτές) ή να κλείσουν.
Ειναι προγραμματισμένα ανοίξουν 7 νέα διόδια (κατ άλλους 6 ή 5), με "χαμηλό" τίμημα το οποίο είναι και λογικό για την συντήρηση του δρόμου αλλα και κάποιου λογικού κέρδους καθώς δεν ειναι λίγα τα οχήματα (και ξένα) που την χρησιμοποιούν. Δυστυχώς δεν μπορούμε να φανταστούμε τι θα γίνει αν (καλύτερα ΟΤΑΝ) η Εγνατία Οδός περάσει στα χέρια ιδιωτών.. Από 7 θα γίνουν 17 τα διόδια και το καταβαλλόμενο τίμημα θα πολλαπλασιαστεί.. Θα δούμε καταστάσεις χειρότερες και από την Αθηνών Θεσσαλονίκης να το θυμηθείτε...
http://www.newsplus.gr/