tromaktiko: Για όποιον ξαναψηφίσει ΠΑΣΟΚ

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Για όποιον ξαναψηφίσει ΠΑΣΟΚ



Εγώ δε θα ξαναβγω να φάω τις σφαίρες του Γιωργάκη σου στη μούρη μου....

Δε θα ξαναβγω να με ποτίσουν καρκίνο οι μπάτσοι σου.
Δεν εχω δικά μου παιδιά.
Για τα δικά σου κατέβηκα.
Αλλά αν δεν καταλαβαίνεις νοικοκυρέε ότι πλεον το ΠΑΣΟΚ σου δε σου επιτρέπει ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ εγώ για τα παιδιά σου δε θα πεθάνω.
Να σε δω πως θα τα υπερασπίσεις εσύ.
Να σε δω τι θα κάνεις όταν θα σε ικετευουν για λίγο φαγητό.
Να δω κι εσένα την επόμενη φορά στο κέντρο.
Οχι πάλι εμενα.
Οχι μόνο εμένα.
Νομίζω ότι αύριο θα έχω καρκίνο.
Πονάω.
Κι εσύ έβλεπες ήσυχος το ΜΕΓΚΑ;;;
Ε, τότε, σου αξίζει όχι Μνημόνιο 2 αλλά Μνημόνιο 42.
Και τότε να φωνάξεις την Αστυνομία να σε σώσει....
Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Το πιο αστείο σύνθημα της ημέρας: "Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ"
Πέρασε.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!