tromaktiko: Σχετικά με σχόλιο για συνδικαλιστές ΔΕΚΟ

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Σχετικά με σχόλιο για συνδικαλιστές ΔΕΚΟ



Έλεος με τους δημόσιους υπαλλήλους στις ΔΕΚΟ. Και εγώ αγαπητέ αναγνώστη που είμαι 30 χρονών ξεκίνησα με 750€ μικτά για να φτάσω τώρα στην τρίτη μου δουλεια, και μετά από 8 χρόνια...
δουλειας σαν ιδιωτικός υπάλληλος σε θυγατρική εταιρεία σε μία από τις ΔΕΚΟ που πάνε για αποκρατικοποίηση, να παίρνω ένα Χ ποσό παραπάνω. Αυτός φυσικά δεν φτάνει σε καμία περίπτωση το μισθό των δημοσίων υπαλλήλων στην αντίστοιχη ΔΕΚΟ όπου προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Όλοι αυτοί που φωνάζουν και κάνουν απεργίες είναι οι συνδικαλιστές (δημόσιοι υπάλληλοι) με τον παχουλό μισθό χωρίς να προσφέρουν τίποτα, και αυτοί είναι υπεύθυνοι που οδηγούμαστε σε αποκρατικοποιήσεις.
Δεν φωνάζουν και καλά για εμάς, τον εαυτούλη τους σκέφτονται.
Γνωρίζετε ότι δημόσιοι υπάλληλοι (μιλάω για την ΔΕΚΟ στην οποία προσφέρω τεχνογνωσία και υπηρεσίες), ΕΙΧΑΝ βγει σε σύνταξη με ικανοποιητική βέβαια σύνταξη και επέστρεψαν πάλι στην εργασία τους για να παίρνουν τον παχουλό μισθό τους χωρίς βέβαια να κάνουν τίποτα απολύτως.
Πέστε μου λοιπόν γιατί να βουλιάξουν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι???
Γιατί να δουλεύουν αυτοί για να πληρώνουν τους δημοσίους υπαλλήλους???

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!