Μια διαδικασία που χαρακτηρίστηκε από την αρχή ως το τέλος από την προχειρότητα, την έλλειψη σχεδιασμού και την ανετοιμότητα του Υπουργείου Παιδείας να ανταπεξέλθει. Ο υψηλός δείκτης δυσκολίας των θεμάτων που επιλέχτηκε σε συνδυασμό με τα επανειλημμένα λάθη στην διατύπωση των θεμάτων των εξετάσεων, καθώς και η αστάθεια και αβεβαιότητα που προκλήθηκε από τις παλινωδίες του Υπουργείου Παιδείας διαμόρφωσαν ένα δυσοίωνο περιβάλλον για τους εξεταζόμενους μαθητές με αποτέλεσμα τις χαμηλές επιδόσεις και την γενική αποτυχία των μαθητών. Ας μην ξεχνάμε την επέμβαση του Εισαγγελέα για διαρροή θεμάτων , τους 4.500 χιλιάδες μαθητές που έμειναν έξω και από τα πανεπιστήμια του εξωτερικού επειδή εμπιστεύτηκαν την δήθεν ισοτιμία του απολυτηρίου λυκείου που εφεύρε η πολιτική ηγεσία το Υπουργείου Παιδείας , πρωτοφανή γεγονότα που απομυθοποίησαν έναν από τους πιο αξιόπιστους θεσμούς μέχρι σήμερα και απογοήτευσαν την ελληνική κοινωνία».
'Αρης Σπηλιωτόπουλος