tromaktiko: Προς τους Βουλευτές που σχολιάζουν τα χθεσινά γεγονότα

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Προς τους Βουλευτές που σχολιάζουν τα χθεσινά γεγονότα



Κύριοι επιλέγετε να σχολιάσετε μόνο τα αρνητικά.
Οι περισσότεροι που κληθήκατε να σχολιάσετε για τη συγκέντρωση στα Προπύλαια αρνηθήκατε.
Και όσον αφορά στην καραμέλα με τις προτάσεις του κινήματος των αγανακτισμένων, να ξέρετε ότι έρχονται.
Να πληρώσετε το χρέος αυτοί που τα φάγανε.
Να αλλάξει ο βολικός σας εκλογικός νόμος που φιμώνει το λευκό και το άκυρο.
Να ελέγχονται - λογοδοτούν - τιμωρούνται όλοι οι Βουλευτές για το έργο τους και την διαχείριση του δημοσίου χρήματος κάθε χρόνο.
Να υπηρετείτε εμάς και όχι την καρέκλα.
Να μερικές προτάσεις που ακούγονται συνέχεια είτε το θέλετε είτε όχι.
Υπάρχουν και άλλες αν θέλετε.
Έχουμε μυαλό, στόμα και κυρίως ΔΙΚΙΟ.
Τα κόμματα πεθάνανε. Και της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης. Δεν μας εκφράζετε πια. Δεν σας θέλουμε.
Αν υπάρχουν έντιμοι πολιτικοί να παραιτηθούν τώρα. Θα τους στηρίξει ο Λαός.
Και σχετικά με τους Πολίτες που χλευάζουν και που θεωρούν τον κόσμο που κατεβαίνει στο Σύνταγμα αργόσχολο έχω να πω τα εξής:
Κάθε μέρα δουλεύω 10 με 7 (αυτό είναι το ωράριό μου) μετά κατεβαίνω στο Σύνταγμα ως τη μια περίπου και μετά γυρνάω σπίτι μου στη Σαλαμίνα. Κάθε μέρα.
Προσπαθούμε να κάνουμε κάτι καλό. Δεν ξέρουμε πως να το κάνουμε. Τώρα μαθαίνουμε. Δεν ακολουθούμε τις γνωστές συνταγές γιατί απέτυχαν. Προσπαθούμε.
Και εσείς που χλευάζετε κοιταχτειτε στον καθρέφτη και αναρωτηθείτε τι ρόλο παίζεται σε αυτή την κοινωνία.
Είμαι αγανακτισμένος με τους πολιτικούς. Αλλά με εσάς είμαι εξοργισμένος!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!