tromaktiko: Για τους άχρηστους στα ΜΑΤ & ΔΕΛΤΑ

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Για τους άχρηστους στα ΜΑΤ & ΔΕΛΤΑ



Συμπολίτες/ισες
Είμαι καθηγητής πανεπιστημίου με πολυετή πείρα στο εξωτερικό (τοσο σε πανεπιστημιακό αλλά και εργασιακό επίπεδο)....
Γυρισα στην Ελλάδα μετα από πολλά χρονια για να 'προσφερω' στην πατριδα μου. Αλλά η πατριδα μου (δηλ. ο ΓΑΠ) δεν θελει!

Χθες πηγα στο Συνταγμα (δεν η 1η φορα που πηγαινω σε διαδηλωση βεβαια) ως πολιτης αλλα και εχων γνωσει των πραγματων της οικονομιας να διαδηλωσω εναντια στην προγραμματισμενη φτωχια που θελει η HΠΑ, Ευρωπη, ΓΑΠ.

Πρωτη φορα στη ζωη μου ειδα αυτη την συμπεριφορά ΑΛΗΤΗ από τις δυναμεις καταστολής να πνιγουν το κοσμο στα δακρυγονα και να χτυπουν χωρις ελεος τον απλο κοσμο τα 'Φρικια' (τωρα τους λενε μπαχαλακιδες) συνεχισαν το εργο τους. Βεβαια αντι να πιανουν αυτους τα σκουληκια (γιατι σκουληκια ειναι τα οργανα καταστολης) επιαναν το κοσμο που τους ελεγε να σταματησουν τα δακρυγονα/καπνογονα/κα!

Και οι 'ηρωες τους' με τα μηχανακια! τι παλικαρια ειναι αυτα; κατεβαινουν απο τα μηχανακια και με τσαμπουκα να σπρωσνουν και να βριζουν το κοσμο! Αλλα βεβαια ειναι παλικαρια οταν ειναι 100 απο αυτους και πανε σε ΑΟΠΛΟΥΣ πολιτες να το παιξουν ανδρες! Οταν ειναι εναντια σε εγληματιες τους γαζωνουν με σφαιρες και τα χανουν, δεν ξερουν τι κανουν! Αλλα ετσι ειναι τα ΄παλικαρια': αντιδρουν εκει που τους παιρνει!

Ενα εχω να σας πω, διοτι στο εξωτερικο εμαθα να μην σκυβω το κεφαλι, και δεν προκειται να αλλαξω τα 'πρεπει μου' διοτι εσεις εισαστε τρομοκρατες και αλητες: την επομενη φορα θα ειμαι ετοιμος και θα λαβεται και εσεις τη τιμωρια σας. Και ευελπιστω πως και αλλοι συμπολιτες θα κανουν το ιδιο (και μπαχαλακιας δεν ειμαι αλλα με κανατε). Χωρις τα χημικα σας ειστε ενα τιποτα . Ας προστατευτουμε συμπολιτες με μια καλη ασφυξιογονα μασκα για να μπορεσουμε να τους στειλουμε στο διαολο (αυτους και τους προβοκατορες φιλους τους που τα ξεκινανε ολοι).

Και μην τολμησει κανεις απο αυτους αλλα ουτε και κανεις ΠΑΣΟΚος να απαντησει στο Post μου! Τι εισαστε και τι θελετε το ξερουμε αρα δεν θελω τη γνωμη σας χαμηλα υποκειμενα, σκουληκια, δολοφονοι!

Και για οσους αναρωτιουνται ουτε φασιστας ειμαι, ουτε σε κανενα κομμα ανηκω!

Αι στο διαολο τσογλανια, μαθητες του 8 και 10 για να μπειτε στη κωλο-σχολη. Υποκειμενα χαμηλου επιπεδου! Θα μπορουσατε εχθες να ειστε εναντια στη πολιτικη αυτη! ποιος θα σας εδιωχνε απο το σωμα εαν ολοι μαζι σταματαγατε την δολοφονικη σας πραξη! υποκειμενα μηδαμινα! αλλα μην φοβαστε θα πληρωσετε και εσεις, διοτι σε μερικα χρονια θα ψαχνετε να βρειτε δουλεια οταν κανει την αστυνομια ιδιωτικη. Ακους εκει αστυνομια! Ειμαι σιγουρος οτι ουτε γνωριζετε τι σημαινει η λεξη αστυνομος (δεν θα κατσω να σας εξηγησω διοτι δεν θα καταλαβετε).

Και δεν ειναι θεμα εκπαιδευσης, αλλα νοοτροπιας! ενας καλα εκπαιδευμενος αστυνομικος μπορει να ανταπεξελθει σε μια κατασταση και να προσταψει τον ευατο του αλλα και τους πολιτες. Οι φοροι μας σας πληρωνουν το μισθο σας 'τιποτενια σκουληκια'. Ειστε χαμηλου κοινωνικου/μορφωτικου επιπεδου, αλητες, και χωρις σεβασμο στο συνανθρωπο σας!

Και οπως ειπα, μην πειτε στο κοπο να απαντησετε στο post! τα ζησαμε εχθες ξερουμε τι κανατε! Και εσεις ΠΑΣΟΚια επισης! ξερουμε και εσεις τι κανατε, ΦΑΣΙΣΤΕΣ!

Αναγνωστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!