tromaktiko: Γαϊδουριά !!!Ντροπή μας!!

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Γαϊδουριά !!!Ντροπή μας!!



Χθές το πρωί είδα την γαϊδουριά κάποιων συνανθρώπων μου και δεν κρατήθηκα να μην το γράψω...
Το πρωί πηρά το λεωφορείο Α2 από λεωφορείο Συγγρού για να πάω στην δουλειά μου και σε κάποια στάση ανεβαίνει μια κυρία και δυο νέα παιδιά με πρόβλημα στην όραση. Η κυρία στην προσπάθεια της να βρουν τα παιδιά θέση για να κάτσουν (ενώ δεν τα γνώριζε) παρακαλούσε τους ανθρώπους που κάθονταν να σηκωθούν …. αλλά μάταια κανείς δεν σηκωνόταν –τι να πω κάποιοι ήταν ξένοι και δεν κατάλαβαν? ή έκαναν ότι δεν καταλαβαίνουν ? …αφού λοιπόν η κυρία αυτή προσπαθούσε να τους βρει θέση και κανένα γαϊδούρι δεν σηκωνόταν λέει στον οδηγό : ‘Μια θέση κύριε οδηγέ για τα παιδιά’ και τι απαντάει ειρωνικά ? «ελάτε να καθίσετε στην θέση μου» τι να πεις ? αυτή είναι η παιδεία μας… Εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου να ιδιωτικοποιηθούν όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και «κύριοι» σαν και του λόγου του να πάνε γρήγορα σπίτι τους!!!! ΝΤΡΟΠΗ –ΑΙΣΧΟΣ -ΑΗΔΙΑ !!! Όσο για την γαϊδουριά των συνανθρώπων μου δεν έχω λύση –είναι άξιοι της μοίρας τους!!!!! Και όσο για μένα λείπαμε που δεν αντέδρασα!!Ντροπή μου και μένα και ένα μεγάλο μπράβο στην Κυρία αυτή!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!