tromaktiko: Σχετικά με τις πανελλήνιες...συνέχεια

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Σχετικά με τις πανελλήνιες...συνέχεια



Φίλε μου που σχολιάζεις το υφάκι μου αλλά και την κοινωνική μου μόρφωση, σε πληροφορώ ότι η δική μου κοινωνική μόρφωση, όπως και η...
πανεπιστημιακή, βρίσκεται σε πάαααρα πολύ υψηλά επίπεδα γιατί βασίζεται στη ειλικρίνεια και όχι στην υποκρισία. Γιατί είναι υποκρισία να λες σε μαθητές ότι έχετε δύσκολα θέματα κλπ κλπ κλπ. και φταίνε οι βαθμολογητές που είναι κομπλεξικοί και το υπουργείο που θέλει να ρίξει τις βάσεις κλπ.Αν δεν γράψεις καλά σε σχέση με τους άλλους σημαίνει ότι δεν προετοιμάστηκες καλά, είτε αυτό σημαίνει ότι δεν είχες διαβάσει όσο έπρεπε, είτε ότι δεν ήσουν σε θέση να ρυθμίσεις το άγχος σου και έπαθες black out. Λυπάμαι αλλά αυτή είναι η αλήθεια! Εγώ πέρυσι έδινα, είχα ξεσκιστεί 2 χρόνια στο διάβασμα γιατί ήθελα να περάσω στην σχολή που τελικά πέρασα και όταν πήγα να δώσω ήμουν απόλυτα ψύχραιμη, ούτε κλάματα ούτε τρέμουλα που έβλεπα μέσα στις αίθουσες. Ναι έκανα φροντιστήρια, αλλά η δική μου κατεύθυνση δεν προσφερόταν ιδιαίτερα για αυτά (θεωρητική βλέπεις έχει διάβασμα.) Είναι έλλειψη παιδείας και ήθους να ριχνεις τις δικές σου ευθύνες σε άλλους! Πάνω απ' όλα αν ήταν όντως τόοοοσο δύσκολα τα θέματα όλοι δεν έγραψαν καλά, γιατί δεν έγραφες μόνος σου άρα χαλαρώστε και μην γκρινιάζετε για πράγματα που εσείς κάνατε λάθος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!