tromaktiko: ΙΚΑ Κορωπίου

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΙΚΑ Κορωπίου



Δεν θυμίζει Ελλάδα του 2011.(ή μήπως θυμίζει) ???? Το 184 δεν έχει πρόσβαση στα ραντεβού άρα αν χρειαστείς κάποιο ραντεβού πρέπει να πας από κει...Άντε και πας.. Ένα πολύ ωραίο φτιαγμένο κομμάτι του 184 και πληροφοριών χωρίς να υπάρχει ούτε μισός άνθρωπος να κάνεις καμιά ερώτηση.Και εγώ δεν ξέρω την Κούλα ,την Τούλα την Σούλα πρέπει να γυρίζω σαν το ηλίθιο εκεί μέσα?? Πρέπει να στηθείς από τις 5 το πρωί να πάρεις νούμερο.... άλλο τραγικο...τα νούμερα γράφονται χειρόγραφα πάνω σε μια κόλλα Α4 και έρχομαι εγώ ο έξυπνος αφού πιω το καφεδάκι μου ,σβήνω το όνομα που είναι γραμμένο και βάζω το δικό μου στην σειρά που θέλω... Όποτε και να πας απλά σκοτώνονται για την σειρά...
Ας μας απαντήσουν και σε μια άλλη απορία που έχουμε όσοι δουλεύουν εκεί μέσα .. γιατί για το παραπάνω έχουν την δικαιολογία έτοιμη....ΝΑΙ ΝΑΙ ΞΈΡΟΥΜΕ...ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΥΠΆΛΛΗΛΩΝ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ....
<<ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ>>???

Υπάρχει κάποιος νόμος που λέει ότι αυτά τα κτήρια
πρέπει να έχουν όλα τα φώτα αναμμένα? Και άντε και το καταλαβαίνω να αφήσουν το κεντρικό φως εξωτερικά του κτηρίου ανοιχτό...τα μέσα????Αν φοβάστε για την ασφάλεια του κτηρίου στην ήρεμη γειτονιά πάρτε security .Μήπως τώρα που άρχισαν και οι ζέστες αφήνεται και τα κλιματιστικά αναμμένα για να μην κάνετε περιττές κινήσεις και εξυπηρετήσετε κάναν ταλαίπωρο πιο γρήγορα??? Δεν καταλαβαίνω γιατί να πληρώνω εγώ αν εσείς δεν έχετε φιλότιμο να κάνετε τα αυτονόητα....Τα ίδια θα κάνατε αν δουλεύατε σε κάποιον ιδιώτη??????ΝΤΡΟΠΗΗΗΗΗ

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!