tromaktiko: Σχετικά με "CYTA... εξυπηρέτηση για γέλια"

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Σχετικά με "CYTA... εξυπηρέτηση για γέλια"



Aπλα να ενημερώσω κι εγω με τη σειρά μου(σαν τεχνικός) οτι οτι πληρώνεις παίρνεις, προσωπικά είμαι υπέρ του ΟΤΕ. αλλά..
υπαρχουν και καλυτερες προσφορες, αναλογα με την εταιρια και με την μεγιστη ταχυτητα που μπορεις να πιασεις. παντα να διαλεγετε προσεκτικα τι θα παρετε, οχι γουρουνι στο σακι. εδω που μενω με συμφερει ο οτε(αν και εχω φορθνετ), γιατι ειμαι σχεδον διπλα σε κομβο του και εχω καλη ταχυτητα, αλλου που μπορει να μην ειχα ποιο χαμηλ! ες ταχυτητες θα με συμφερε η τελας πχ. καντε ερευνα αγορας παντα για τις ταχυτητες της περιοχης σας και της πολυκατοικίας ποιο συγκεκριμενα. μην ξεχνατε οτι τα καλωδια ειναι του οτε και ειναι παλια :P καλη τυχη.

Aναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!