tromaktiko: Σχετικά με "CYTA... εξυπηρέτηση για γέλια"

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Σχετικά με "CYTA... εξυπηρέτηση για γέλια"



Είχα παρόμοιο πρόβλημα πριν ένα χρόνο με τη cyta. Τελικά αφού οι ερασιτέχνες τεχνικοί τους δεν μπόρεσαν να μου διορθώσουν τα προβλήματα...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/cyta_24.html) άλλαξα δίκτυο χωρίς να έχω συμπληρώσει χρόνο. Μάλιστα αφού έκανα την αίτηση φορητότητας στην Tellas, με κάλεσε μια κυρία από τη cyta και με ύφος υπεροψίας μου είπε "θα φύγετε από τη cyta για να πάτε στην tellas; εκεί θα έχετε πολλά προβλήματα!!!". Εκτός από απειρία έχουν και θράσσος δηλαδή. Στη συνέχεια, αφού άλλαξα δίκτυο και ησύχασα μου έστειλαν λογαριασμό με χρέωση 72 ευρώ ως πρόστιμο επειδή διέκοψα τη γραμμή πρ! ιν κλείσει χρόνο. Το ποσό φυσικά ακόμη δεν το έχω πληρώσει, μέχρι που πριν λίγο καιρό μου ήρθε ψαρωτικό χαρτί από... δήθεν δικηγορικό γραφείο. Και λέω δήθεν γιατί τα τηλέφωνα επικοινωνίας που αναγράφονται στην επιστολή είναι τηλέφωνα των κεντρικών γραφείων της cyta!!! Αυτό που έκανα έπειτα ήταν να τους καλέσω και να τους ενημερώσω ότι ΔΕΝ θα πληρώσω τα 72 ευρώ και ζήτησα να μου κάνουν δικαστήριο για να τα απαιτήσουν ώστε να δούμε εκεί ποιος θα έχει το δίκιο με το μέρος του. Φυσικά ταυτόχρονα ενημέρωσα και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (info@efpolis.gr) και Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινω! νιών και Ταχυδρομείων (info@eett.gr)

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!