(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.
Θα ήθελα να σταθώ κυρίως σε μια συγκεκριμένη φράση σας: "[...]ιδίως των διδασκόντων γαλλικά και γερμανικά [...]". Θα ήθελα, σας παρακαλώ, να μου εξηγήσετε προς τι αυτός ο διαχωρισμός, ειδικά από τη στιγμή που οι συνάδελφοι γαλλικής και γερμανικής έχουν εκατοντάδες οργανικές θέσεις στην Ελλάδα και δεν απειλούνται τόσο άμεσα από την ΥΑ, όσο οι καθηγητές ιταλικής (και ισπανικής). Υποθέτω πως θα γνωρίζετε ότι η ΥΑ μιλά για 4 γλώσσες, εμπαίζοντας ωστόσο γονείς και μαθητές, καθώς για να επιλεγεί μια γλώσσα πρέπει να υπάρχει οργανική θέση της εν λόγω
ειδικότητας στο σχολείο. Καθηγητές ιταλικής υπάρχουν μόλις 32 διορισμένοι στην Ελλάδα, 335 επιτυχόντες του ΑΣΕΠ -μελλοντικά άνεργοι- και μόλις δύο -2- οργανικές θέσεις. Όπως καταλαβαίνετε, η ΥΑ στην ουσία καταργεί ολόκληρο κλάδο και αφαιρεί από τους μαθητές το δικαιώμα να διδαχθούν μια ιδιαίτερα αγαπητή γλώσσα. Θα μπορούσατε, λοιπόν, να μου εξηγήσετε για ποιο λόγο ανησυχείτε ιδιαίτερα για τους συναδέλφους γαλλικής και γερμανικής και όχι για τους καθηγητές ΠΕ34, που ουσιαστικά μπαίνουν στο περιθώριο; Θα μπορούσατε να μου πείτε για ποιο λόγο!
επικεντρώνετε εκεί το ενδιαφέρον σας, αντί να ζητήσετε να διδάσκονται -όπως πρέπει, εξάλλου, σύμφωνα με την ΕΕ και την αρχή της πολυγλωσσίας- και οι 4 γλώσσες από το δημοτικό, ώστε οι οικογένειες να απαλλάσσονται από το κόστος του φροντιστηρίου και τα παιδιά να μαθαίνουν στο σχολείο τους ολοκληρωμένα τη γλώσσα της επιλογής τους; Στην παρακάτω ιστοσελίδα θα βρείτε αναλυτικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια ο κλάδος μας. Υποθέτω πως μάλλον δεν τα γνωρίζετε, διαφορετικά αδυνατώ να πιστέψω ότι θα μας αγνοούσατε στην επερώτησή σας
Αναγνώστρια