tromaktiko: Απαράδεκτη η Forthnet

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Απαράδεκτη η Forthnet



Θα ηθελα να διατυπωσω την αγανακτηση μου.Ολοι στην forthnet ειναι απαραδεκτοι! Διατηρω δυο γραμμες τηλεφωνου της συγκεκριμενης εταιριας.Στην πρωτη πληρωνω το χαμηλοτερο παγιο (15ευρω το μηνα)και στην δευτερη εχω απεριοριστα αστικα,υπεραστικα,internet και κλησεις στο εξωτερικο(41,24ευρω).Κατα τα μεσα μαρτιου λοιπον εβγαλαν μια προσφορα το 2play economy η οποια δεν περιλαμβανει κλησεις στο εξωτερικο με παγιο 24,90 το μηνα.Πηγα λοιπον να αλλαξω το πακετο συνδεσης στην δευτερη γραμμη καθως δεν μιλαω στο εξωτερικο και αντι για αυτο μου αυξησαν το παγιο της πρωτης γραμμης!σαλατα τα εκαναν.Τους εχω παρει πανω απο 20τηλ. δεν παραδεχονται τη χοντραδα που εκαναν και με γραφουν κανονικα.Το αστειο ειναι οτι σημερα μου εκαναν φραγη της πρωτης γραμμης γιατι αρνουμαι να πληρωσω τα δικα τους λαθη.Θελω να κανω διακοπη και και δεν με αφηνουν να αλλαξω εταιρια  γιατι εχω υπογραψει το συμβολαιο για ενα χρονο.Εγω δεν υπεγραψα να κανουν οι αχρηστοι ο,τι θελουν και εγω να τους πληρωνω.Δεν θα το αφησω να περασει.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.Ειναι κριμα να ταλαιπωρουν ετσι τον κοσμο.Μαζι με μενα θα αλλαξουν την συγκεκριμενη εταιρια αλλοι 3φιλοι που ειναι δυσαρεστημενοι για αλλους λογους ο καθενας.Στο τελος θα μιλανε μεταξυ τους δωρεαν αφου θα τους εχουν διωξει ολους. 
 
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!