tromaktiko: Σχετικά με getitnow

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Σχετικά με getitnow



Φίλε δεν χρειάζεται να ευχαριστήσεις κανέναν πέρα από το tromaktiko για τη φιλοξενία. Αν δεν είχες κάνει εδώ την καταγγελία δεν θα γινόταν τίποτα όπως έγινε και στην περίπτωση μου...
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/getitnow-arpanow_10.html

Αγόρασα κάτι για δώρο στην αδερφή μου και της το έστειλα στη Θεσ/νίκη (μένω Λάρισα) επέλεξα να παραδοθεί εκεί και μα πληρώσω εγώ από τη Λάρισα πράγμα το οποίο μου δινόταν σαν επιλογή μέσα από το site της εν λόγω εταιρείας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι το δέμα παραδόθηκε στην αδερφή μου και της ζητήθηκε να το πληρώσει κατά την παραλαβή!!! Αλλιώς δεν θα της το άφηνε καθόλου!
Στην επικοινωνία που είχα με την εταιρεία για να ζητήσω εξηγήσεις μου είπαν να δώσω τα στοιχεία μου και θα το κοιτάξουν. Αυτό έγινε το Δεκέμβρη που μας πέρασε.
Ακόμη το κοιτάζουν! Αυτό για μένα είναι δείγμα μη σοβαρής εταιρείας πάντως.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!