Επικοινωνησα, εκλεισα εγκαιρως ραντεβου και δυο ωρες πριν την πραγματοποιηση του με ενημερωσαν τηλεφωνικα οτι το ραντεβου ακυρωνεται λογω....ασθενειας της υπαλλήλου!! Πως ξερω οτι αυτο δε θα συμβει κ την επομενη φορα? Ακυρωνεις ποτε ραντεβου σε πελατη 2 ωρες πριν την πραγματοποίηση..??
Και ερωτω: Ειναι σωστο καποιοι να φερονται στους πελατες της Groupon σαν πελατες δευτερης κατηγοριας κ να τους εξυπηρετουν αναλογα με το φορτο εργασιας τους, εχοντας σιγουρεψει πρωτα οτι εμεις εχουμε προ-πληρωσει την υπηρεσια?
Τί εγγυησεις - βοηθεια μπορει να παρεχει η groupon σε μας; Καμια!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ