tromaktiko: Καταγγελία για Groupon - New York Beauty Academy, στον Κορυδαλλό

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Καταγγελία για Groupon - New York Beauty Academy, στον Κορυδαλλό



Έχω αγορασει το κουπονι:" Ένα Μυοχαλαρωτικό Μασάζ, Ένα Μανικιούρ Και Ένα Πεντικιούρ Spa (Απλό ή Γαλλικό με Σχέδια ή Στρας) στη New York Beauty Academy, στον Κορυδαλλό".

Επικοινωνησα, εκλεισα εγκαιρως ραντεβου και δυο ωρες πριν την πραγματοποιηση του με ενημερωσαν τηλεφωνικα οτι το ραντεβου ακυρωνεται λογω....ασθενειας της υπαλλήλου!! Πως ξερω οτι αυτο δε θα συμβει κ την επομενη φορα? Ακυρωνεις ποτε ραντεβου σε πελατη 2 ωρες πριν την πραγματοποίηση..??
Και ερωτω: Ειναι σωστο καποιοι να φερονται στους πελατες της Groupon σαν πελατες δευτερης κατηγοριας κ να τους εξυπηρετουν αναλογα με το φορτο εργασιας τους, εχοντας σιγουρεψει πρωτα οτι εμεις εχουμε προ-πληρωσει την υπηρεσια?
Τί εγγυησεις - βοηθεια μπορει να παρεχει η groupon σε μας; Καμια!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!