Έπαιρνα τηλέφωνο στον αριθμό που και καλά έχουν 60 γραμμές, Ήμουν το νούμερο 48 και μετά από 30 λεπτά στο τηλέφωνο είχα πάει το 32... Πιο πολλά θα πλήρωνα τελικά στον ΟΤΕ.
Κατένηκα στα γραφεία τους στον Πειραια με τα κουπόνια και πήγα να τα βγάλω κατευθείαν. Μου λένε στην υποδοχή ότι μόνο από το ίντερνετ κάνω την αίτηση. Τους λέω στα τηλέφωνα δεν απαντάτε και ότι θέλω τώρα τα εισιτήρια γιατί μένω μακρυά και το πλοίο που θέλω είναι στις 7 το πρωί. Τελικά με πέρασαν σε κάτι υπαλλήλους εκεί και τα έβγαλα τα εισιτήρια.
Το θέμα είναι ότι ήταν εκέι κι άλλοι πελάτες όχι όμως με κουπόνι από Groupon, αλλά είχαν κι αυτοί προβλήματα στις κρατήσεις και λέγανε ότι δεν γίνεται κράτηση αλλά μια αίτηση για τα εισητήρια...
Τελικά τόσους πελάτες δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν. Απλά σκέφτηκαν μόνο το κέρδος, και την ποσότητα.. όχι το πως θα εξυπηρετήσουν
Αναγνώστης