tromaktiko: Παράπονα για την Hellas on line

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Παράπονα για την Hellas on line



Έχει διακοπή της τηλεφωνικής μου σύνδεσης λόγω βλάβης στο δίκτυο από 07/06/2011...
δεν έχω τηλέφωνο και Ιντερνέτ εδώ και 15 ημέρες.
Αυτό μου συμβαίνει για πρώτη φορά από το 1990 που έχω την σύνδεση.
Φυσικά στην εποχή της τεχνολογίας των επικοινωνιών αυτό είναι απαράδεκτο.
Έκανα το λάθος να αποχωρήσω από τον ΟΤΕ και να γίνω συνδρομητής της Hol.

Καλώντας το τηλ. Κέντρο της Hol (13844), η στερεότυπη απάντηση είναι "υπάρχει καλωδιακή βλάβη" στην περιοχή σας (κατοικώ στο Περιστέρι). Στην απαίτηση μου να μιλήσω με τον υπεύθυνο της τεχνικής υπηρεσίας κ. Κ……... , ώστε να πληροφορηθώ
πότε επιτέλους θα αποκατασταθεί η βλάβη, δηλώνουν ότι δεν μπορούν να με συνδέσουν
διότι ο εν λόγω κύριος δεν έχει τηλέφωνο. Αυτό αν δεν είναι απαράδεκτη συμπεριφορά έναντι των πελατών τους τότε τι είναι.
Λυπάμαι πολύ για τον τρόπο που διαχειρίζονται τα αιτήματα- παράπονα των πελατών τους, αυτό μοιραίος θα οδηγήσει στο να τους
εγκαταλείψουν οι πελάτες τους. Από τον δημόσιο ΟΤΕ είχα πάντα άμεση ανταπόκριση.
Κύριοι υπεύθυνη της Hol , έχετε υψώσει ένα τεράστιο τοίχος ανάμεσα σε εσάς και στους πελάτες σας, αναθέτοντας σε κάποια παιδάκια
να αντιμετωπίσουν την οργή των πελατών σας. Κάποια στιγμή θα αντικρίζετε μόνο τα φάσκελα των πελατών σας.
Αναγνώστςη
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!