tromaktiko: Σχετικά με το "Laser στην Καλαμαριά"

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Σχετικά με το "Laser στην Καλαμαριά"



Ήμουν κι εγώ πελάτισσα της εν λόγω δερματολόγου στην Καλαμαριά. Είναι ακριβώς όπως τα περιγράφει η κυρία. Επαγγελματισμός μηδέν...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/laser.html)
ποιότητα υπηρεσιών κάτω του μετρίου λόγω πολυκοσμίας κι όσο για απόδειξη ούτε λόγος. Βέβαια ο καθένας μπορεί να πει αφού δεν σας αρέσει γιατί πηγαίνετε ακόμη. Εγώ έχω τελειώσει τις συνεδρίες μου οπότε αχρείαστη μου είναι, αλλά το σίγουρο είναι πως παρόλο! που είναι φθηνή δε τη συστήνω σε καμία γνωστή μου λόγω του μπάχαλου που επικρατεί. Δεν είναι δυνατό να κλείνεις ραντεβού και πηγαίνοντας εκεί να είσαι τρακοστή στη σειρά κι ελάχιστος χρόνος αναμονής για την εξυπηρέτηση σου οι 2 ώρες.Όσο για τον αν έγινε καλή δουλειά ή όχι δεν σημαίνει πως πάντα φταίνε τα κορίτσια που κάνουν την αποτρίχωση. Το αποτέλεσμα διαφέρει από τρίχα σε τρίχα κι από χρώμα δέρματος σεκάθε άτομο. Βέβαια δεν τις βρήκα και άκρως σχολαστικές.Φύγε εσύ έλα εσύ να τελειώνουμε.



Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!