Στις 30 Μαΐου πήρα 8 παιδικά γιαουρτάκια που έληγαν στις 16 Ιουνίου……Στις 3 Ιουνίου πήρε ο μεγάλος μου γιος (4,5χρ) να φάει ένα και πρόσεξα πως η συσκευασία είχε διογκωθεί, και όντως όταν το άνοιξα είχε ξινίσει το γιαούρτι, αυτό που έκανα ήταν να πετάξω τα υπόλοιπα και να κρατήσω ένα κλειστό έτσι ώστε να έρθω σε επικοινωνία με την εταιρεία όπως και έκανα πια στις 6 Ιουνίου…Η κοπέλα που μίλησα μαζί της μου είπε να περιμένω μια δυο μέρες μέχρι να επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος μαζί μου…….Και φυσικά να κρατήσω το γιαουρτάκι…………Από την δευτέρα ως σήμερα που είναι Παρασκευή κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου…….Και εκτός αυτού άνοιξα σήμερα το πρωί το ψυγείο και το γιαουρτάκι είχε γίνει βόμβα……είχε σκάσει και γέμισε όλο το ψυγείο με γιαούρτι!!!!!!!! Μόλις πήρα στην εταιρεία ξανά για να τους πω τι έγινε…..η κοπέλα ούτε καν μπήκε στον κόπο να μου ζητήσει ένα συγνώμη έστω………και όταν της είπα ότι ! Θα απευθυνθώ σε κάποιο μπλοκ……μου είπε να περιμένω και να μην κάνω τιποτααααα ……….Θεωρω απαράδεκτο όλο αυτό που έγινε από μια εταιρεία τόσο μεγάλη, που είναι 10 χρόνια στην Ελλάδα και πλέον λόγω της οικονομικής κρίσης ο περισσότερος κόσμος ψωνίζει πια εκεί……….
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ