tromaktiko: Marina Stores και απαράδεκτη συμπεριφορά μετά την πώληση

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Marina Stores και απαράδεκτη συμπεριφορά μετά την πώληση



Tον Μάρτιο αγόρασα μεταξύ άλλων και 2 ζευγάρια γυαλιά μάρκας Sea Ray-2 κωδικός 40912 αξίας 16,90€ το ένα από το κατάστημα MARINA STORES στη Θεσσαλονίκη...
Την επόμενη ημέρα της αγοράς έσπασε το ένα ζευγάρι στο προστατευτικό του γυαλιού στο επάνω μέρος σε 2 κομμάτια .
Το γεγονός το θεώρησα τυχαίο και δεν ενημέρωσα το κατάστημα .



Μετά από 2 ημέρες πήρα το δεύτερο ζευγάρι άθικτο από τον γιο μου για να το φορέσω και έσπασε ο βραχίονας της δεξιάς πλευράς .
Θεωρώντας ότι είμαι πελάτης του καταστήματος και ότι αυτό βρίσκεται στην άλλη πλευρά της πόλης πολύ μακριά από τον τόπο κατοικίας μου δεν ενημέρωσα και είπα θα το αναφέρω σε επόμενη μου επίσκεψη θεωρώντας και το ποσό αστείο για να έχω παράπονα (οι επισκέψεις για εμένα ή για την παρέα μου ενόψει καλοκαιριού θα ήταν συχνές).
Στις 20/5 επισκέφτηκα το κατάστημα και αφού είχα πληρώσει κάποια μικροπράγματα που είχα αγοράσει ανέφερα το γεγονός στον υπάλληλο και μου είπε επί λέξη
΄΄φέρτε τα να τα δω και αν είναι θα σας τα αλλάξω ή αν είναι όντως ελαττωματικά θα σας δώσω κάτι άλλο σε αντίστοιχη τιμή΄΄.
Την επομένη λοιπόν 21/5 πήγα τα 2 ζευγάρια γυαλιά στο κατάστημα και ένας άλλος υπάλληλος πολύ ευγενικά μου γνωστοποίησε ότι δεν ξέρει την περίπτωση και τηλεφώνησε στον προηγούμενο υπάλληλο που είχε άδεια όπως μου είπε και αφού του είπε ότι τα γυαλιά είναι ελαττωματικά του ζήτησε αν γίνεται να πάρω κάτι άλλο σε ίδια τιμή .
Αυτός αρνήθηκε και ο υπάλληλος μου είπε να αφήσω ένα τηλέφωνο και θα με ειδοποιήσει.
Κάτι τέτοιο έγινε πριν 15 ημέρες αλλά μου είπε να περιμένω νέα ειδοποίηση και πως θα μου δίνανε προς τιμή τους 2 καινούργια ζευγάρια γυαλιά του ίδιου όμως κωδικού.
Δέχτηκα και αν και δεν με ειδοποιήσατε ποτέ σήμερα το πρωί τηλεφώνησα και μου είπε ο υπάλληλος να περάσω να πάρω τα γυαλιά αφού μόλις σήμερα ήρθανε (τυχαίο ίσως γεγονός ή υπολογίζανε πως θα το ξεχνούσα)!
Πράγματι πήγα το απόγευμα και μου δώσανε 2 ζευγάρια γυαλιά το ίδιο ραγισμένα στα ίδια σημεία με τα προηγούμενα . Αρνήθηκα να τα παραλάβω και έδειξα την αστοχία του υλικού στον υπάλληλο ο οποίος παραδέχτηκε τα ελαττωματικά σημεία και μου είπε παρουσία της γυναίκας μου ότι θα τα στείλει πίσω και να ξαναπεράσω άλλη ημέρα (μετά από 15 ημέρες σίγουρα) για να παραλάβω άλλα ζευγάρια .
Αφού του εξήγησα ότι ο συγκεκριμένος κωδικός πιθανόν είναι ελαττωματικός αφού 4 ζευγάρια γυαλιά είχαν τα ίδια προβλήματα και δεδομένου της χαμηλής τιμής είπα ότι θα προτιμούσα να μου δώσετε ένα κανονικό ζευγάρι γυαλιά και ας πληρώσω τη διαφορά ή να αγοράσω πράγματα αξίας όσο και η αξία των γυαλιών .
Δεν αξίωσα καμιά επιστροφή χρημάτων παρά μόνο να σταματήσει η κοροϊδία περί μεταφοράς των γυαλιών και απροσεξίας και τις λοιπές άλλες άστοχες δικαιολογίες .
Ζήτησα κάποιο όνομα υπευθύνου για να επικοινωνήσω με το κατάστημα Αθηνών και την εξυπηρέτηση πελατών επί τόπου τηλεφωνικά και μου αρνήθηκαν ευγενικά .
Κατόπιν τούτου πήρα τα 2 παλιά ζευγάρια γυαλιά και τα έσπασα μπροστά (αν και ήταν σπασμένα σε κάποια σημεία) στον υπάλληλο για να του αποδείξω ότι δεν με ενδιαφέρουν τα γυαλιά αλλά απαιτώ σεβασμό και εξυπηρέτηση και όχι κοροϊδία .
Από εσάς περιμένω μία τεκμηριωμένη απάντηση, αν θέλετε .
Σας γνωρίζω ότι είμαστε μια παρέα 5 ατόμων που αγοράζαμε διαδικτυακά από το κατάστημα Αθηνών μέχρι να ανοίξετε στη Θεσσαλονίκη εδώ και 3 χρόνια και πως μαζί με εσάς ενημερώθηκαν για το περιστατικό και τα άλλα άτομα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!