tromaktiko: Πρόβλημα με την On Telecoms

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Πρόβλημα με την On Telecoms



Το μαρτύριό μου ξεκίνησε όταν ενημερώθηκα από την εταιρεία πάροχο του internet NETONE, ότι σταματούσε το πρόγραμμά της για οικιακούς χρήστες...
και θα έπρεπε να βρω άλλον πάροχο για να μεταφέρω την τηλεφωνία και το internet του σπιτιού μου.
Μετά από μια μικρή σχετική έρευνα, είχα την ατυχή έμπνευση να διαλέξω την εταιρεία ΟΝ TELECOMS.
Η αίτηση έγινε στις 16/5, με προοπτική η ΝΕΤΟΝΕ να σταματήσει τη λειτουργία της στις 31/5 και απαιτούμενο χρόνο σύμφωνα με την ΕΕΤΤ για οποιαδήποτε μεταφορά τις 10 ημέρες.
Λίγο πριν την εκπνοή της διορίας (στις 31/5 ακριβώς) επικοινώνησαν μαζί μου από την ΟΝ TELECOMS και με ενημέρωσαν ότι λόγω "μιας αναβάθμισης του συστήματός" τους θα υπήρχε μια μικρή καθυστέρηση στη μεταφορά του αριθμού μου, οπότε θα έμενα για λίγες ημέρες χωρίς τη δυνατότητα εξερχομένων κλήσεων και internet, όμως θα έκαναν εκτροπή των εισερχομένων κλήσεων στο κινητό μου χωρίς κάποια χρέωση (σε συνεννόηση με την ΝΕΤΟΝΕ) και επιπλέον θα με ενημέρωναν μέσα σε 2-3 ημέρες πότε ακριβώς θα ολοκληρωνόταν η μεταφορά.
Η εκτροπή κλήσεων όντως έγινε όπως υποσχέθηκαν. Το τηλεφώνημα όμως για ενημέρωση δεν έγινε ποτέ.
Έπειτα από συνεχόμενες δικές μου κλήσεις στο τμήμα εξυπηρέτησης, με κάλεσε μια υπεύθυνη με όνομα "Καρύδη" και ζήτησε την κατανόησή μου, λέγοντας ότι κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να διορθώσουν την κατάσταση και προσφέρθηκε να προσπαθήσουν τουλάχιστον να "ανοίξουν" τη δυνατότητα εξερχομένων κλήσεων (κάτι το οποίο τελικά ουδέποτε συνέβη). Και πάλι όμως δεν μου έδωσε απάντηση για το πότε θα ολοκληρωνόταν η μεταφορά.
Έκτοτε ακολούθησαν από την πλευρά μου συνεχή τηλεφωνήματα χωρίς κανένα αποτέλεσμα, αφού εδώ και 9 ημέρες συνεχίζουμε να είμαστε χωρίς τηλέφωνο και χωρίς internet.
Σήμερα, συνέχισα τις προσπάθειές μου επιχειρώντας αυτή τη φορά να μιλήσω όχι με το Κέντρο Εξυπηρέτησης (ο Θεός να το κάνει), αλλά με τη γραμματεία, ελπίζοντας ότι θα μπορούσαν να με προωθήσουν σε κάποιον άλλο υπεύθυνο. Την πρώτη φορά με συνέδεσαν ξανά με το Κέντρο Εξυπηρέτησης, και έκτοτε κάθε φορά που παίρνω τη γραμματεία, χωρίς να το σηκώσει κανείς (και αφού περιμένω κανένα δεκάλεπτο) προωθούμαι αυτόματα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης (ο Θεός να το κάνει).
Την τελευταία φορά είπα να τους ξαναμιλήσω. Μίλησα με κάποιον κύριο "Στέφα" και ζήτησα τον υπεύθυνο βάρδιας. Αφού προσπάθησε να με κλείσει ώστε να με πάρουν εκείνοι και εγώ αρνήθηκα, τελικά συμφώνησε να με περάσει στον υπεύθυνο βάρδιας, ο οποίος εκείνη τη στιγμή όμως εξυπηρετούσε άλλον πελάτη. Επέμεινα να περιμένω στη γραμμή ώστε να τελειώσει την εξυπηρέτηση και το πλήρωσα με αναμονή 35 λεπτών. Όταν τελικά μίλησα με τον υπεύθυνο βάρδιας, κύριο Ποτουρίδη, άκουσα εξαιρετικά πράγματα.
Σαφώς και ούτε κι εκείνος μου απάντησε στο πότε θα γίνει η σύνδεσή μου.
Όταν όμως του ζήτησα να μου δώσει το απευθείας νούμερο κάποιου άλλου υπευθύνου, αρνήθηκε λέγοντας ότι δεν υπάρχουν απευθείας νούμερα (!!!). Τον ρώτησα αν εννοεί ότι δεν μπορεί να μου δώσει, αφού απευθείας νούμερα σίγουρα υπάρχουν. Επέμεινε ότι δεν υπάρχουν απευθείας νούμερα. Τον ρώτησα ενδεικτικά τι συμβαίνει αν κάποιος θέλει να επικοινωνήσει για παράδειγμα με το τμήμα μάρκετινγκ της ON TELECOMS. Η απάντηση ήταν ότι στέλνει γραπτώς αίτημα και τον καλούν εκείνοι (!!!)
!!! !!!
Τον ρώτησα τι γίνεται αν θέλει η μητέρα του προέδρου να μιλήσει μαζί του. Μου απάντησε ότι τον παίρνει στο κινητό του.
Στο ερώτημα αν με θεωρεί μ@#$%*&α η απάντησή του ήταν ότι θα έπρεπε να μιλώ μαζί του σε εταιρικό επίπεδο.
Σαφώς και δεν βρήκα άκρη.
Το σωστό θα ήταν όταν έκανα την αίτηση η ΟΝ να με ενημέρωνε ότι ΔΕΝ θα μπορέσει να με εξυπηρετήσει, ώστε να απευθυνθώ αλλού. Όταν στις 31/5 επικοινωνούσαν μαζί μου, αν μου είχαν πει ότι θα αργήσουν ΧΧ μέρες, θα είχα φροντίσει να πάω αλλού. Με δεδομένο ότι η ΕΕΤΤ ορίζει 10 ημέρες για τη μεταφορά αριθμού, αύριο το αργότερο θα είχα τηλέφωνο και internet.
Όμως δεν είχαν την εντιμότητα να το κάνουν. Προφανώς ανήκουν στην γνωστή ελληνική σχολή της "αρπαχτής"...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!