tromaktiko: Απάτη online σελίδας πώλησης φακών επαφής

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Απάτη online σελίδας πώλησης φακών επαφής



Πριν 3 εβδομάδαες αποφάσισα να αγοράσω από το ιντερνετ τους φακούς επαφής που χρησιμοποιώ καθώς στην Ελλάδα μπορώ να...
τους βρώ μόνο κατόπιν παραγγελίας. Οπότε ψάχνοντας στο ιντερνετ κατέληξα να τους αγοράσω απο την σελίδα της Consept Lens ( http://www.conceptlens.co.uk/) η οποία φαινόταν αξιόπιστη σελίδα καθώς και είναι και η πρώτη σελίδα που εμφανίζεται στο google.
Μετά την ολοκλήρωση της αγοράς δεν μου στάλθηκε καν κάποιο email που να αναφέρει λεπτομέρειες για την παραγγελία με το tracking number αλλά μόνο email από την pay pal να με ενημερώνει ότι κρατήθηκαν τα χρήματα από την κάρτα μου.
Παρόλο που μέσα στην σελίδα αναφέρει εγγυημένη παράδοση εντός 4 ημερών μετά από 3 βδομάδες δεν έχω παραλάβει τίποτα ενώ δεν μου απαντάνε σε κανένα email από αυτά που τους έχω στείλει! Σημειώνω δε ότι στο τηλέφωνο που υπάρχει για επικοινωνία δεν απαντάει κανείς!!
Μην την πατήσετε και εσείς όπως εγώ η σελίδα της Consept Lens είναι ΑΠΑΤΗ σας παίρνει τα χρήματα και ποτέ δεν στέλνει την παραγγελία!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!