tromaktiko: Η Playmate 2011 Ηρώ Λεγάκη φοβάται για τη ζωή της

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Η Playmate 2011 Ηρώ Λεγάκη φοβάται για τη ζωή της



Εξελέγη Playmate 2011 σε μια λαμπερή βραδιά. Κανείς όμως δεν γνώριζε τι έκρυβε στην άκρη του μυαλού του το 20χρονο μοντέλο. Ούτε λίγο ούτε πολύ, η Ηρώ Λεγάκη δεν ήξερε τι θα την περιμένει φεύγοντας από την...
 Ιερά Οδό.
Μία αρρωστημένη σχέση και ένας έρωτας πάθους με στοιχεία παθολογικής ζήλιας εδώ και έναν χρόνο έχουν οδηγήσει την Ηρώ σε απόγνωση. Ο πρώτος μεγάλος εφηβικός της έρωτας έχει μετατραπεί σε εφιάλτη, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που το μοντέλο και η μητέρα του έχουν ζητήσει την προστασία της αστυνομίας. Kαι η ίδια δεν διστάζει να πει ότι πλέον φοβάται για τη ζωή της.

Στα είκοσί της χρόνια η Ηρώ Λεγάκη έχει γνωρίσει την πιο βίαιη μορφή του έρωτα. Τρελά ερωτευμένη με το αγόρι της, έχει να αντιμετωπίσει απίστευτες σκηνές ζηλοτυπίας. Τρία ολόκληρα χρόνια συνέχιζε με την ελπίδα ότι όλα θα αλλάξουν και ο έρωτάς τους θα βρει κάποιο απάνεμο λιμανάκι. Μάταια όμως, αφού η ένταση ανάμεσά τους ολοένα και μεγάλωνε.

Κι όμως, αυτή ήταν μόνο η αρχή. Τα χειρότερα ήρθαν όταν η Ηρώ αποφάσισε να δώσει οριστικό τέλος. Ο σύντροφός της, μην μπορώντας να το δεχτεί, άρχισε να γίνεται ιδιαίτερα απειλητικός:

«Είχαμε σχέση τρία χρόνια και χωρίσαμε εδώ και έναν χρόνο. Μέναμε στη Νέα Μάκρη, σε ξεχωριστά σπίτια, και κάποια στιγμή αποφάσισα να μετακομίσω στη θεία μου, στην Αθήνα, γιατί μου είχε κάνει τη ζωή μου κόλαση. Κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα» δηλώνει -ιδιαίτερα φοβισμένη- στην «Espresso» η Ηρώ Λεγάκη.

«Με περίμενε έξω από το σπίτι μου κάθε μέρα και ζητούσε να τα ξαναβρούμε. Αναγκάστηκα έτσι και μετακόμισα από τη Νέα Μάκρη προκειμένου να χάσει τα ίχνη μου. Τότε άρχισε να απειλεί τη μητέρα μου. Ενα βράδυ της έσπασε το αυτοκίνητο!»

Μπροστά στον κίνδυνο και τον πανικό, οι δύο γυναίκες ζητούν προστασία από την ασττυνομία. Υποβάλλουν μηνύσεις και ελπίζουν ότι το μαρτύριό τους θα τελείωνε εδώ. Λογάριαζαν, όμως, μία ακόμη φορά χωρίς τον ξενοδόχο.

«Εχουμε κάνει μηνύσεις και εγώ και η μητέρα μου, ακόμα όμως δεν έχουν εκδικαστεί. Αυτός, εννοείται, συνεχίζει ακάθεκτος. Ακόμα μου ζητάει να τα ξαναβρούμε. Με παίρνει συνέχεια τηλέφωνο και με πιέζει με κάθε τρόπο. Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου. Απειλεί ότι αν κάνω σχέση, θα μας σκοτώσει και τους δύο! Ειλικρινά, φοβάμαι για τη ζωή μου. Τρέμω όπου κι αν βρεθώ».

Το πανέμορφο κορίτσι, με καταγωγή από Νάξο και Κέρκυρα, φοβάται ακόμη και να δημοσιοποιήσει το πρόβλημά της. Αναρωτιέται αν αυτό τον εξοργίσει περισσότερο ή μπορεί και να τον συνετίσει. Η δυσάρεστη αυτή κατάσταση που βιώνει σκίασε τη χαρά της, παρ’ όλο που το όνειρό της πραγματοποιήθηκε: ένας μεγάλος τίτλος και ένας λαμπρός δρόμος στο μόντελινγκ.

Το μόντελινγκ για την Ηρώ είναι τα πάντα. Με το που τελειώνει το λύκειο προσπαθεί να βρει τον δρόμο της σ’ αυτό τον δύσκολο χώρο.

Οσον αφορά την καθημερινότητά της, για τα προς το ζην και για να μην επιβαρύνει την οικογένειά της, όποτε της δοθεί η ευκαιρία συμμετέχει σε διάφορα χορευτικά events σε μεγάλα κλαμπ.

Espressonews.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!