Επικοινωνώ με Asus Hellas και αφού τους λέω τι πρόβλημα μου παρουσιάζει ο υπολογιστής, μου δίνουν κωδικό επισκευής για να το στείλω στην Τσεχία για αντικατάσταση σκληρού δίσκου. Πακέταρα το φορητό στην αρχική συσκευασία όπως ακριβώς το παρέλαβα καινούργιο, το έβγαλα μια φωτογραφία για να είμαι σίγουρος ότι το φορητό φέυγει σε καλή κατάσταση. Την παραλαβή και αποστολή του φορητού προς το εξωτερικό ανέλαβε η εταιρία DHL.
Μετά από τρεις μέρες παραλαμβάνω ένα email από την Asus hellas με φωτογραφία που είναι σπασμένη η οθόνη και με πληροφορούν ότι θα μου κοστίσει 210€ για την αλλαγή επειδή ευθύνομαι εγώ για το σπάσιμο.
Και ρωτώ εγώ τώρα που πρέπει να ρίξω τις ευθύνες μου. Ο ένας μου λέει οτί δεν αναλαμβάνει ευθύνες, ο άλλος μου λέει ότι εγώ την έσπασα και το έστειλα έτσι για να τα ρίξω στην μεταφορική.
Αλλά από ότι βλέπω θα πληρώσω εγώ τη νύφη για την ανευθυνότητα της κάθε εταιρίας.
Ευχαριστώ όλους σας για την άψογη εξυπηρέτηση και το απαράδεκτο service σας.
Αναγνώστης