tromaktiko: Απάντηση σε: "Service ASUS"

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Απάντηση σε: "Service ASUS"



Αγαπητέ φίλε δεν με κατάλαβες καλά.... Δεν τα ρίχνω μόνο στην ASUS αλλά και στην DHL.
1) Δεν μου ζήτησαν αντικατάσταση οθόνης, αλλά να την πληρώσω, διότι λένε ότι είναι υπαιτιότητα χρήστη (εμένα δηλαδή, που το φορητό έφυγε από τα χέρια μου μια χαρά).
2) Στη συσκευασία πάνω δεν είχα γράψει εύθραυστον, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσέχουν τα δέματα του κάθε πελάτη.
3) Οι εταιρίες δεν παραδέχονται καν ότι φταίνε αυτοί και με παραπέμπουν ο ένας στον άλλο, με αποτέλεσμα το μπαλάκι να πέσει σε μένα που δεν έχω την δύναμη όπως αυτοί.
4) Με ενημέρωσαν ότι τη συσκευασία την παρέλαβαν σε καλή κατάσταση. Που το ξέρω εγώ....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!