tromaktiko: Προς τον φίλο που κατήγγειλε βενζινάδικο της Shell

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Προς τον φίλο που κατήγγειλε βενζινάδικο της Shell



Πριν χρόνια μου το κάνανε και μένα αυτό σε πρατήριο της Shell. Με την διαφορά οτι σε εμένα ήταν πιο εριστικοί. (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_6304.html) Ζήτησα να βάλω 20 ευρώ βενζίνη. Και χωρίς να με ρωτήσουν μου βάλανε V-power ενώ είχανε και απλή! Όταν διαμαρτυρήθηκα μου απάντησε ένας ο αξύριστος και βρώμικος μεσήλικας, ο οποίος μου είχε βάλει και βενζίνη, οτι θα έπρεπε ΕΓΩ να προσέχω και να διευκρινήσω τι θέλω αλλιώς αυτός μπορεί να μου βάλει ό,τι θέλει. Αυτό μου απάντησε, και σας το λέω με κάθε ειλικρίνεια! Αυτό που έκανα εγώ είναι να απευθυνθώ στην Επιθερώρηση Εμπορίου η οποία, απ' ότι μ! ε πληροφόρησαν οι ίδιοι της επιθεωρήσεως, του έκαναν μια επίσκεψη. Ωστόσο, ακόμα και τώρα συνεχίζουν στο συγκεκριμένο βενζινάδικο να κλέβουν τον κοσμάκη με τον ίδιο τρόπο.
Το κάνουν σχεδόν όλοι? Τυχαίο? Δεν νομίζω! Ή διαδόθηκε το κόλπο μεταξύ τους ή έχει δοθεί αυτή η εντολή σε όλους απο την ίδια την Shell, ως μέρος της "πολιτικής" της.
Όλοι σας να δείχνετε προσοχή, να διαμαρτύρεστε και να απευθύνεστε στις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες! Οι κατάρες και τα σιχτιρίσματα δεν αρκούν, δεν τους ακουμπούν.
Δώστε 5 λεπτά απο το χρόνο σας και καταγγείλτε περιστατικά αισχροκέρδιας και παραπλάνησης!
Ας αναπτύξουμε όλοι επιτέλους κοινωνική συνείδηση!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!