tromaktiko: Από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα (skoda octavia)

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα (skoda octavia)



Με την παρόν επιστολή θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους σκέφτονται να μπουν στην διαδικασία να ακουμπήσουν τα πολύτιμα χρήματά τους για να αγοράσουν ένα SKODA OCTAVIA 5 1.8TSI.Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τον Φεβρουάριο του 2010. Μετά από ένα μήνα (800 χιλ) το αυτοκίνητο έβγαλε ένα θόρυβο που εγώ από τις λίγες γνώσεις που έχω κατάλαβα ότι ήταν από το διαφορικό του αυτοκινήτου. Κατευθείαν πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA όπου το συνεργείο διαπίστωσε ότι έφταιγαν τα ελαστικά του αυτοκινήτου και όχι το διαφορικό έπειτα από αυτό εγώ δεν ξανά ασχολήθηκα διότι αν είναι δυνατόν να αλλάξω τα καινούρια λάστιχα που είχε το αυτοκίνητο. Με την συμπλήρωση πέντε μηνών περίπου από την αγορά (8000 χιλ) την ώρα που ταξίδευα ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα και μετά από λίγο κάνει ένα (μπαμ) και μένει το αυτοκίνητο χωρίς να παίρνει μπροστά χωρίς να γυρνά η μίζα καν. Αφού ήρθε εταιρία μεταφοράς και πήρε το αυτοκίνητο το πήγε στο συνεργείο της SKODA και την επόμενη ημέρα που πήρα τηλ για να ρωτήσω τι έγινε μού λέει ο μηχανικός του συνεργείου. «Δεν ξέρεις τι έπαθε;» Όχι του λέω «ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΒΓΗΚΕ Η ΜΠΙΕΛΑ ΑΠΟ ΕΞΩ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ».Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως ένιωσα εκείνη την ώρα. Τόσο πίκρα που έδωσα 23.000 ευρώ να αγοράσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τέλος πάντων μετά από συζητήσεις με τα κεντρικά της SKODA ΒΙΑΜΑΡ μου είπαν ότι θα αλλάξουνε τον κινητήρα. Εντάξει τους λέω και έτσι έβαλαν τον καινούριο κινητήρα στο αυτοκίνητο που φυσικά δεν είχε την συμπεριφορά που είχε ο αρχικός κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά άμα έχεις καεί τι να κάνεις το αποδέχεσαι. Ο αρχικός θόρυβος όμως που είχε το αυτοκίνητο που τους έλεγα ότι ήταν από το διαφορικό δεν σταμάτησε αλλά γίνονταν πιο έντονος. Δεν άντεξα κύριοι και πήγα και αντικατέστησα τα λάστιχα όπου μου έλεγαν ότι φταίνε για τον θόρυβο με καινούρια. Με τα που τα έβαλα και ξεκίνησε το αυτοκίνητο περίμενα να μην ξανά ακούσω τον θόρυβο αυτό. Όμως για ακόμα μία φορά ένιωσα πίκρα διότι ο θόρυβος παρέμεινε ο ίδιος. Τότε πήγα σε αυτό το περίφημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA και τους λέω τώρα τι είναι; Και τι μου απαντάν «σώπα ρε το διαφορικό είναι;» δεν είναι για γέλια; Τότε ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μπαίνει μέσα στο αμάξι και μου λέει πάμε και με πάει σε ένα συνεργείο που κάνει ευθυγραμμίσεις σε φορτηγά και αυτοκίνητα για να βγάλει εκείνο το συνεργείο το πόρισμα τι είχε το αμάξι. Δεν είναι τραγικό; Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο να απευθύνεται σε συνεργείο πάσης φύσεως οχημάτων. Φυσικά και εκείνος μόνο που τον έκανα μία βόλτα κατάλαβε ότι ήταν από το διαφορικό. Η ουσία είναι ότι η SKODA ΒΙΑΜΑΡ αρνείται να μου αλλάξει το διαφορικό που είναι στην εγγύηση αλλά θέλει να το επισκευάσει. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση σε όσους θέλουν να αγοράσουν ένα SKODAΥπάρχουν άλλες εταιρίες που με λιγότερα χρήματα παίρνεις πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα και που στο κάτω κάτω της γραφής δεν θα πονέσεις ότι και αν σου συμβεί γιατί το έχεις πληρώσει πολύ χαμηλά και που εκτιμούν τον πελάτη και δεν τον βλέπουν μόνο στην τσέπη.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!