Η πεντάθυρη έκδοση κυκλοφορεί εδώ και καιρό στους δρόμους, πριν από μερικούς μήνες λανσαρίστηκε η ST (wagon) και πρόσφατα σας αποκαλύψαμε την εντυπωσιακή τρίθυρη GTC. Τι λείπει από...
το πληθωρικό Astra; Μα, η ανοιχτή έκδοση η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες μας δεν θα ονομάζεται TT (Twin-Top) μιας και η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή θα αντικατασταθεί από την κλασική υφασμάτινη.
Ο βασικός λόγος είναι πως η υφασμάτινη οροφή θα μειώσει σημαντικά το κατασκευαστικό κόστος και τη συνολική τιμή του αυτοκινήτου.
Επίσης, οι ιθύνοντες της εταιρίας ισχυρίζονται πως έχουν εξελίξει ένα συνθετικό υλικό που είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό και ότι καλύτερο υπάρχει στα soft-top. Σημαντική είδηση είναι πως το ανοιχτό Astra θα βασίζεται στο GTC οπότε πρέπει να περιμένει κανείς ένα συμπαγών διαστάσεων κάμπριο με διάταξη 2+2.
Το λανσάρισμα του μοντέλου θα γίνει τέλη του 2012 και μην εκπλαγείτε αν η ονομασία του είναι διαφορετική, λόγου χάρη Calibra ή Manta!
Ο βασικός λόγος είναι πως η υφασμάτινη οροφή θα μειώσει σημαντικά το κατασκευαστικό κόστος και τη συνολική τιμή του αυτοκινήτου.
Επίσης, οι ιθύνοντες της εταιρίας ισχυρίζονται πως έχουν εξελίξει ένα συνθετικό υλικό που είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό και ότι καλύτερο υπάρχει στα soft-top. Σημαντική είδηση είναι πως το ανοιχτό Astra θα βασίζεται στο GTC οπότε πρέπει να περιμένει κανείς ένα συμπαγών διαστάσεων κάμπριο με διάταξη 2+2.
Το λανσάρισμα του μοντέλου θα γίνει τέλη του 2012 και μην εκπλαγείτε αν η ονομασία του είναι διαφορετική, λόγου χάρη Calibra ή Manta!
protothema.gr