Μέσω γνωστών μου που πραγματοποίησαν το γαμήλιο τους ταξίδι τους με το συγκεκριμένο πρακτορείο (και έμειναν ικανοποιημένοι), θέλησα και εγώ να κάνω δώρο το γαμήλιο ταξίδι στον αδερφό μου.
Επικοινώνησα αρχικά με μια πολύ ευγενική κυρία (Μ), που τηλεφωνικά μου είπε τι χρειαζόταν να κάνω. Αφού έκανα την κατάθεση των χρημάτων και επικοινωνήσαμε πάλι, μου είπε ότι θα έλειπε για κάποιο διάστημα από την εταιρία και εγώ θα μιλούσα με κάποια άλλη κυρία. Στη συνέχεια, αναζητώντας τηλεφωνικά την 2η για κάποιες λεπτομέρειες, προέκυψα να επικοινωνώ με έναν κύριο (Σ).
Συνεννοηθήκαμε με τα παιδιά πότε θα πάνε το ταξίδι, και προέκυψε μια οικονομική διαφορά που θα έπρεπε να καταβάλλω επιπλέον (εις γνώσιν μου από την αρχή που έκλεισα το ταξίδι ότι μπορεί να γινόταν). Μέσω της πιστωτικής μου κάρτας λοιπόν, εξόφλησα και αυτό το ποσό (60 ευρώ). Μετά από μια εβδομάδα ανακαλύπτω ότι με χρέωσαν με επιπλέον 200 ευρώ! Προσπαθώ λοιπόν (πάντα τηλεφωνικά) να επικοινωνήσω με τον κύριο Σ, τον οποίο μετά από πολλά (!!!) τηλεφωνήματα και μηνύματα που είχα αφήσει στο τηλεφωνικό κέντρο, τον βρήκα. Μου είπε ότι είχε γίνει λάθος και ! θα διορθωνόταν. Έτσι και έγινε (αν και πέρασαν κάποιες μέρες).
Αφού τα παιδιά πήγαν το ταξίδι και επέστρεψαν (όλα πήγαν καλά), επικοινώνησα με την εταιρεία ξανά, για να δω πως θα πάρω την απόδειξη, την οποία ήθελα να βάλω στη φορολογική μου δήλωση. Στο τηλεφωνικό κέντρο μου έλεγαν να αφήσω μήνυμα..., τον κύριο Σ. δεν τον έβρισκα ποτέ..., mail του έστειλα (και φυσικά δεν απάντησε ποτέ), και γενικά...καμία απάντηση!!!
Ακόμα και ένα μήνα αργότερα ξαναεπικοινώνησα με την εταιρεία αλλά πάλι δεν έλαβα ποτέ κάποια απάντηση, ούτε φυσικά την απόδειξη!
Προσωπικά δε συστήνω πουθενά το συγκεκριμένο πρακτορείο, και από θέμα εξυπηρέτησης... ναι, έμεινα δυσαρεστημένη.
Αναγνώστης