Κάτι τέτοιο είναι προφανές ότι μας προκαλεί εντύπωση αφού όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατο να διαπιστώσουμε εάν υπάρχει βλάβη ή όχι χωρίς να μας δίνετε την δυνατότητα να ελέγξουμε το αυτοκίνητο.
Όταν πληροφορηθήκαμε την παρατήρηση σας για θόρυβο από το σύστημα μετάδοσης, ήρθαμε σε επαφή μαζί σας προτείνοντάς σας να φέρετε το αυτοκίνητο στο συνεργείο του συνεργάτη μας στην Κατερίνη προκειμένου να διαγνωσθεί η όποια βλάβη. Κατόπιν επανειλημμένων αρνήσεων από την πλευρά σας για έλεγχο του αυτοκίνητου σας στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μας στην Κατερίνη, σας προτείναμε να μεταφερθεί το αυτοκίνητο, με έξοδα της Εταιρίας μας, στο κεντρικό μας συνεργείο. Ήρθαμε σε συνεννόηση και με τον συνεργάτη μας στην Κατερίνη προκειμένου να σας διαθέσει αυτοκίνητο αντικατάστασης για το διάστημα που το αυτοκίνητό σας θα βρίσκονταν στις εγκαταστάσεις μας. Με ιδιαίτερη έκπληξη πληροφορηθήκαμε την απάντησή σας όπου « προκειμένου να πεισθείτε και να συναινέσετε σε έλεγχο του αυτοκίνητου σας θα πρέπει σας εξασφαλίσουμε ένα ακριβώς ίδιο αυτοκίνητο αντικατάστασης, ιδίου χρώματος, με ίδιες προδιαγραφές και με τις ίδιες ακόμα ζάντες που έχετε εφοδιαστεί από την After Market αγορά με τις οποίες είναι εφοδιασμένο το δικό σας», προκειμένου όπως μας δηλώσετε, «να μην καταλάβει κανείς στη γειτονιά ότι το αυτοκίνητο σας μπήκε στο συνεργείο». Όταν δε σας πληροφορήσαμε , ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να σας εξασφαλίσουμε ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης με τις παραπάνω προδιαγραφές, μας είπατε ότι θα κάνετε ότι είναι δυνατό προκειμένου να δυσφημίσετε την εταιρεία μας.
Ειλικρινά αδυνατούμε να καταλάβουμε την σκοπιμότητα μιας τέτοιας αντιμετώπισης και επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας προκειμένου να διασφαλίσουμε την προτεραιότητα που έχει θέσει εδώ και πολλά χρόνια η Εταιρία μας στην ειλικρινή και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Panos Panopoulos, Marketing & PR Department
VIAMAR SA, Iera Odos 111 & Ag. Annis 7, 118 55 Athens, Greece
T +30 210 3486 600, F +30 210 3486 704
panos.panopoulos@skoda-auto.gr, www.skoda-auto.gr, www.skoda-auto.com