Το αποτέλεσμα όπως φαντάζεστε είναι η αυθαίρετη αύξηση στο πάγιο, ενώ παρατήρησα και μείωση στην επιστροφή των παγίων (το προτίμησα πριν περίπου έναν χρόνο αντί της επιδότησης νέας συσκευής).
Τηλεφώνησα φυσικά στην εξυπηρέτηση πελατών, όπου ο υπάλληλος μου είπε ότι εδώ και περίπου έναν μήνα έγινε αναπροσαρμογή στα τιμολόγια της εταιρίας. Και όταν φυσικά διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν είχα ενημερωθεί εκ των πρωτέρων, η απάντηση ήταν ότι αυτή η αναπροσαρμογή ανακοινώθηκε με δελτίο τύπου και δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες...
Καπέλο με το έτσι θέλω και όποιος το πάρει χαμπάρι ας διαμαρτυρηθεί, αλλά δε θα κερδίσει και κάτι απ' ότι κατάλαβα!
Αν υπάρχει κάποιος που έχει γνώσεις επί του θέματος ας μας πει κατά πόσο είναι νόμιμες τέτοιου είδους αυξήσεις, εγώ πάντως ήδη ζήτησα να μετατραπεί η σύνδεση σε κάρτα
Αναγνώστης