Εχω χρησιμοποίηση διάφορα προγράμματα και εγώ και η οικογένεια μου.Πάντα η επιδότηση της ήταν φτωχή (μετάνιωσα που όλα αυτά τα χρόνια δεν πήγα και σε κάποια άλλη εταιρία κινητής τηλεφωνίας , βαβούρα θέλεις...?ελεύθερο χρόνο...? αδιαφορία...? το μετάνιωσα..!!)
Μετά από καιρό αποφάσισα να μπω στο πρόγραμμα τους Γ.Ε.Σ μιας και μπορούσα να χρησιμοποιήσω.Αρκετά καλό αλλά μέχρι την ενεργοποίηση του δέχτηκα κάκιστη αντιμετώπιση από το προσωπικό της Wind σαν να ήταν δωρεάν το πρόγραμμα αυτό.Κακομούτσουνο και μη εξυπηρετικό προσωπικό για τις 2 φορές μόνο που πήγα σε ένα κατάστημα της Wind για δίαφορες ερωτήσεις.Μετά από καιρό ταλαιπωρίας πολλών τηλεφώνων και παίζοντας με σαν μπαλάκι (το κατάστημα με παρέπεμπε στην εξυπ. πελατών και η εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα...τρέχααα γύρευε) ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα.
Μετά από καιρό περίπου στους 8 με 9 μήνες δέχτηκα τηλεφώνημα από τοπίκο κατάστημα της Wind που κατοικώ και μου ανέφεραν για μια επιδότηση των 200 ευρώ περίπου και είχα πει θυμάμαι στον κύριο στο τηλέφωνο να την κρατήσει και θα περνούσα απο το κατάστημα για να σκεφτώ και πως θα την εκμεταλλευτώ (κινητό η πίστωση).
Μετά από δυο μέρες πήγα στο κατάστημα της Wind και μια κοπέλα ψάχνοντας και ψάχνοντας με τις ώρες μου είπε πως την έχασα... Άκουσον άκουσον...και είπε πως θα κάνει αίτημα μηπως και μπορέσω και την πάρω. Δημάδη εγώ τόσα χρόνια κυρία Wind τους λογαριασμούς μου στο μήπως σου τους πλήρωνα?Ή μήπως περίμενες εκείνη την ώρα ανεξαρτήτως το τι έκανα να το σταματήσω για να δούμε τι θα κάνουμε την επιδότηση?Ήταν από σου είπα κράτα την θα περάσω από το κατάστημα!!!
Με τα λίγα με τα πολλά πέρασε καιρός.. επικοινώνισα με το κατάστημα μιας και δεν περίμενα να με πάρουν να με ενημερώσουν ποτέ και πολύ απλα μου είπαν πως έχασα την επιδότηση επειδή λέει αλλαξαν πολιτική και κάτι μπούρδες του αέρα..
Αν και είναι πολύ καλό το πρόγραμμα του Γ.Ε.Σ που έχω, νιώθω πως με εξαπάτησαν και αρκετά θιγμένος μετά απο αυτή την κοροϊδία...
Ένας αγανακτισμένος αναγνώστης.