Έχουν δίκιο οι αναγνώστες σας.
Και έμενα αφού κατάλαβα τι είναι.... έκανα φοριτοτιτα για να γυρίσω στην Cosmote....Αφού μου έστειλαν τον τελευταίο λογαριασμό ο όποιος ήταν μηδενικός και σε κλήσεις αλλά και σε απόσβεση επιδότησης κινητού μετά από 4 μήνες μου ήρθε λογαριασμός ότι χρωστώ 10¤!!!
Τους πήρα τηλέφωνο για να μου που από πού προέρχεται το ποσό αυτό και μου είπαν ότι κάποιος μηνάς ήταν απλήρωτος! Μα τους εξήγησα ότι έχω στα χέρια μου το τελευταίο λογαριασμό ο όποιος είναι μηδενικός! Μου είπαν να τους το στείλω με φαξ όπως και έκανα! Αποτέλεσμα? Ακόμα μου στέλνουν χαρτί ότι τους χρωστώ 10ευρώ!!
Ρεζιλίκι εταιρία!! Μακριά της!!
Αναγνώστης
--------------------
Σχετικά με τις καταγγελίες για την wind μιας και εργάζομαι γι αυτήν 10 χρόνια αλλά και για άλλες περιπτώσεις με άλλες εταιρίες έχω να απαντήσω οτι τις περισσότερες φορές οφείλονται σε κακή εξυπηρέτηση-ενημέρωση.
Συγκεκριμένα δεν νοείται εν έτει 2011 να δέχεστε συμβόλαια και προσφορές απο τα τηλέφωνα-9/10 φορές γίνονται απο τηλεφωνικά κέντρα που σκοπό έχουν την πώληση μόνο και όχι την εξυπηρέτηση-με ότι αυτο συνεπάγεται.
Επιπλέον υπάρχουν τμήματα αρμόδια σε κάθε εταιρία που αν δεν είμαστε κακοπροαίρετοι και θέλουμε να ακούσουμε εξυπηρετούν 24 ώρες το 24ωρο.
Λάθη γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται παντού και πάντα.Μόνο οι νεκροί δεν κάνουν λάθη!
Σημασία έχει να αναγνωρίζονται όπου υπάρχουν και αυτό έχει σε μεγάλο βαθμό να κάνει και με το σημείο εξυπηρέτησης που επιλέγει ο καθένας.
Υπάρχουν πολύ σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθεί κάποιος απο τα κινητά και δυστυχώς πολλές φορές τώρα τελευταία βλέπω,ακούω,διαβάζω και εξυπηρετώ διάφορα ευτράπελα πράγματα και πιστέψτε με νιώθω σαν γιατρός και όχι σαν πωλητής!
Μιλάμε για πολλές και κρίσιμες καταστάσεις.
Αναγνώστης