tromaktiko: Σχετικά με τη καταγγελία για το YABANAKI

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Σχετικά με τη καταγγελία για το YABANAKI



Η γυγκεκριμένη πλάζ είναι μακράν η χειρότερη στο λεκανοπέδιο..
 αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/yabanaki.html
από τη πρώτη μέρα λειτουργίας της..ίσως πλέον να είναι η μόνη που να χρεώνει και είσοδο και ξαπλώστρες..και το κάνει από τη πρώτη μέρα λειτουργιας..συνιστώ σε όσους θα πάνε για μπάνιο την επόμενη φορά να δοκιμάσουν το ΝΑΟΒ που είναι λίγο πιο κατώ(500μετρα)..η' αυτή μετά την"τρύπα του καραμανλη"...δωρεαν και καθαρές..Φτάνει πια με την αισχροκερδια!!!!!

 Αναγνώστης

---------------------

Ελεος με αυτην την πλαζ, πηγα κ εγω με την παρεα μου το Σαββατο,
οικονομικη κριση και 13 ευρω για ενα μπανιο. τι μου προσφερει αυτη η παραλια και πρεπει να πληρωσω αυτο το αντιτιμο... απαραδεκτο. Ας επεμβει καποιος επιτέλους

Αναγνώστης
-------------------
Όσον αφορά το σχόλιο του κιρίου για το yabanaki...... http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/yabanaki.html

Λίγα κ συνοπτικά λόγια θα πω...Εγώ είμαι μ....κας κύριε που τρέχω ως το καβούρι για να κανώ τσάμπα μπάνιο και να βρώ και το άνετο παρκιν μου,να νοικιάσω και την ομπρελίτσα μου 4 ευρώ παρακαλώ πολύ, με μία ξαπλωστρα το πακέτο.... και τα υπολοιπα 11 που χαλας εσυ τα κανω βενζίνη,φαί ή ό,τι μου κατέβει;;;; ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΘΕΣ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ.......Μου θες και Yabanaki, τρομάρα σου, και παραπονιέσαι ότι είναι ακριβά.....Έπρεπε να δούλευα εγώ βάρδεια εκείνη την ώρα να δεις....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!