Η επί πληρωμή ηλεκτρονική έκδοση των New
York Times έχει μέχρι τώρα επιτύχει τους στόχους της. Τα οικονομικά
στοιχεία του δεύτερου τριμήνου τους...
έτους για την μητρική εταιρεία δείχνουν ότι οι συνδρομητές της ηλεκτρονικής έκδοσης, οι οποίοι πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση στη σελίδα, έφτασαν τους 224.000 ενώ πάνω από 150.000 είναι οι συνδρομητές από άλλες πηγές.
Πάντως παρά το ότι ο αριθμός των συνδρομητών φαίνεται θετικός, τα έσοδα για την εταιρεία παραμένουν χαμηλά και όπως υπολογίζει το Columbia Journalism Review, τα έσοδα από την συνδρομητική υπηρεσία, αν υπολογίσει κανένας 500.000 χρήστες, φτάνουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, σαφώς λιγότερα από 350 εκατομμύρια των διαφημίσεων στην ηλεκτρονική έκδοση ή τον συνολικό τζίρο των 2 δισ. δολαρίων.
Ωστόσο, καταγράφει στα θετικά της υπηρεσίας ότι είναι σχετικά εύκολο να την παρακάμψει ο χρήστης. «Όσο πιο σκληρό είναι το ‘τείχος πληρωμής’, τόσο πιο ενοχλητικό είναι», επισημαίνει.
Στην υπηρεσία υπάρχουν τρία πακέτα πρόσβασης με 15, 20 και 35 δολάρια ανά τέσσερις εβδομάδες.
έτους για την μητρική εταιρεία δείχνουν ότι οι συνδρομητές της ηλεκτρονικής έκδοσης, οι οποίοι πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση στη σελίδα, έφτασαν τους 224.000 ενώ πάνω από 150.000 είναι οι συνδρομητές από άλλες πηγές.
Πάντως παρά το ότι ο αριθμός των συνδρομητών φαίνεται θετικός, τα έσοδα για την εταιρεία παραμένουν χαμηλά και όπως υπολογίζει το Columbia Journalism Review, τα έσοδα από την συνδρομητική υπηρεσία, αν υπολογίσει κανένας 500.000 χρήστες, φτάνουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, σαφώς λιγότερα από 350 εκατομμύρια των διαφημίσεων στην ηλεκτρονική έκδοση ή τον συνολικό τζίρο των 2 δισ. δολαρίων.
Ωστόσο, καταγράφει στα θετικά της υπηρεσίας ότι είναι σχετικά εύκολο να την παρακάμψει ο χρήστης. «Όσο πιο σκληρό είναι το ‘τείχος πληρωμής’, τόσο πιο ενοχλητικό είναι», επισημαίνει.
Στην υπηρεσία υπάρχουν τρία πακέτα πρόσβασης με 15, 20 και 35 δολάρια ανά τέσσερις εβδομάδες.