tromaktiko: Άνεργος και ανασφάλιστος αυτοαπασχολούμενος, μετά 35 χρόνια στον ΟΑΕΕ

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Άνεργος και ανασφάλιστος αυτοαπασχολούμενος, μετά 35 χρόνια στον ΟΑΕΕ



Ειμαι κι εγω ενας απο τους εκατονταδες, ισως και χιλιαδες, ανεργους και ανασφαλιστους [πρωην ασφαλισμενος του ΟΑΕΕ], που εχω παει το...
ΦΕΚ του νομου στο τοπικο καταστημα, αλλα μου λενε οτι δεν ήρθε ακομα καμία εγκύκλιος, κι εγω, οπως και πολύς κοσμος, περιμενουμε ανασφαλιστοι σε αυτην την κρισημη ηλικία. Ποτε θα στειλουν ή ποτε θα φιλοτιμηθουν να στειλουν την ερμη εγκύκλιο, δηλαδη το αυτονοητο να κανουν την δουλεια τους και να κανουμε κι εμεις χρηση του νομου που δικαιούμαστε βρε αδερφε! Καντε κατι σας παρακαλω εκ μερους πολλων ανεργων και ανασφαλιστων, πρωην αυταπασχολουμενων, πρωην ασφαλισμένων του ΤΕΒΕ και ΟΑΕΕ. Ευχαριστώ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!